اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

وزیر ارتباطات و اطلاعات قزاقستان:

110 هزار مطلب افراطگرایی در شبکه‌های اینترنتی قزاقستان کشف و نابود شد

وزیر ارتباطات و اطلاعات قزاقستان گفت: طی سال 2016 در شبکه‌های اینترنتی این کشور بیش از 110 هزار مطلب و محتوای افکار و اندیشه‌های افراط‌گرایانه و تروریسم کشف و نابود شد.

110 هزار مطلب افراطگرایی در شبکه‌های اینترنتی قزاقستان کشف و نابود شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، «داورن آبایف» وزیر ارتباطات و اطلاعات قزاقستان در نشست مقامات وزارت کشور این جمهوری با موضوع نتایج فعالیت‌ها در سال 2016 گفت: 110 هزار مطلب افراط‌گرایانه در منابع اینترنتی قزاقستان در سال گذشته شناسایی و نابود شدند.

وی همچنین گفت: در سال 2016 به مدیران شبکه‌های اینترنتی 500 هشدار در مورد تبلیغ افراط‌گرایی داده شده که این افراد توانستند در این مدت زمان 110 هزار مطلب حاوی مطالب حاوی افکار و ایده‌های افراط‌گرایانه، تروریسم، ظلم و تجاوز، خشونت و خودکشی را از بین ببرند.

وزیر اطلاعات و ارتباطات قزاقستان اشاره کرد: این وزارت‌خانه به طور دائم بر مطالب اینترنتی نظارت می‌کند و با هر گونه تخلفی به شدت برخورد می‌کند.

وی افزود: برای مبارزه با مطالب غیر قانونی، این وزارتخانه با رسانه‌های اجتماعی و خدمات جستجوی خارجی همکاری نزدیکی برقرار کرده است و ضمن آنکه این همکاری ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، در سال‌های اخیر، حجم مطالب غیر قانونی بی‌سابقه بوده است و نباید از تأثیر مخرب آن‌ها بر شهروندان، به ویژه کودکان و نوجوانان چشم پوشید.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول