اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

هروی مدعوین به مرحله دوم انتخابی تیم ملی مردان را معرفی کرد

سرمربی تیم ملی کاراته، مدعوین به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مردان را معرفی و زمان برگزاری این پیکارها را دوم اسفندماه اعلام کرد.

هروی مدعوین به مرحله دوم انتخابی تیم ملی مردان را معرفی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، دومین مرحله انتخابی تیم ملی کاراته مردان برای حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی جهت شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی، دوشنبه (دوم اسفندماه) در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می شود و نفرات اول هر وزن مجوز حضور در اردوی تیم ملی را بدست خواهند آورد.

سید شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته، در خصوص مدعوین به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته، گفت: نفرات دوم و سوم مشترک مسابقات قهرمانی کشور، نفرات اول رنکینگ سوپرلیگ کاراته در پایان هفته سوم که 28 بهمن ماه برگزار می شود، به همراه فرشاد کیانی، محمد شایگان، امیرحسین سهرابی، هامون درفشی پور و مصطفی ایلان کشکولی به عنوان منتخبین کادرفنی در مسابقات قهرمانی کشور، رضا عنایتی، آرش علی نژاد و اردلان گیلان پور که در مسابقات قهرمانی آسیا 2016 اندونزی موفق به کسب مدال طلا شدند به همراه هادی عرب و ابراهیم حسن بیگی ذخیره های تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهانی اتریش، در این مرحله به روی تاتامی می روند.

هروی با بیان اینکه این دوره از مسابقات، دوم اسفندماه با حضور داوران رسمی فدراسیون برگزار می شود، افزود: ورزشکاران دعوت شده، می بایست عصر روز یکشنبه (یکم اسفندماه) برای آیین وزن کشی در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان حضور داشته باشند و وزن کشی این رقابت ها با یک کیلوگرم ارفاق انجام خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که اردوهای تیم ملی از چه زمانی آغاز می شود؟ اظهار داشت: نفرات اول انتخابی مرحله دوم، به همراه دارندگان مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور رشت (مجید حسن نیا، مصطفی روستا، حسین سمندر، سعید فرخی، مهدی قراری زاده و سامان حیدری) و مدال آوران تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان 2016 اتریش (ذبیح اله پورشیب، سعید احمدی، امیر مهدی زاده، سجاد گنج زاده، بهمن عسکری، علی فداکار، ایمان سنچولی، علی اصغر آسیابری و مهدی خدابخشی) از چهارم اسفندماه در مرحله اول اردوهای تیم ملی برای آماده سازی جهت حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی حضور خواهند داشت.

سید شهرام هروی در ادامه با اشاره به سطح مطلوب کیفی و فنی مسابقات قهرمانی کشور رشت، تصریح کرد: خوشبختانه این رقابت ها مورد استقبال قهرمانان بود و با توجه به اینکه دارندگان مدال طلا مستقیما مجوز حضور در اردوی تیم ملی را می گرفتند، تمامی کاراته کاها با تمام توان در مسابقات شرکت کردند.

وی اینطور ادامه داد: در مسابقات قهرمانی کشور رشت، جوانان با انگیزه و پراستعدادی را دیدیم. کاراته ایران نیروی انسانی غنی و با پتانسیلی دارد و قطعا با یک مدیریت خوب و اصولی، کاراته ایران تا سالهای سال قهرمانان زیادی خواهد داشت. باید به جوانان فرصت داد تا کاراته ما همیشه پشتوانه خوبی داشته باشد.

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: مهمترین مسابقه پیش رو، بازیهای کشورهای اسلامی است که برای ما حائز اهمیت است. کاراته همیشه سرآمد بوده و ان شاء الله این افتخارات در باکو هم تکرار شود تا در جدول مدالی کمک رسان کاروان ایران باشیم.

سید شهرام هروی در پاسخ به این سوال که آیا تیم کاراته ایران می تواند عنوان نایب قهرمانی دوره قبل بازی‌های کشورهای اسلامی را ارتقا دهد؟ افزود: تیم ایران همیشه بهترین بوده و با تلاش مدال های خوب و ارزشمندی را برای کشورمان بدست آورده است. باید این موضوع را پذیرفت که میزبانی باکو برای بازیهای کشورهای اسلامی کار را دشوار کرده است، چراکه آذربایجان یکی از قدرتهای کاراته اروپا و جهان است. از طرفی در این رقابت ها مشکلات داوری همیشه مطرح بوده است. بطور مثال در دوره قبل این رقابت ها دو مدال مسلم را از کاراته ایران گرفتند اما ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا بازهم برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم. نتایج مسابقات جهانی اتریش نشان داد که کاراته ایران راه خود را درست می رود و مزد زحمات سالیان خود را گرفته است، اما اگر بخواهیم در باد قهرمانی بخوابیم عناوین را از دست می دهیم و باید بیشتر از گذشته تلاش کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ورزشکاران ما می دانند که تنها شایسته ها پیراهن تیم ملی را می پوشند و ملاک برای عضویت در تیم ملی کاراته، برتری در انتخابی های تیم ملی است. برای همین هم برای رسیدن به جایگاه تیم ملی بی وقفه تلاش خواهند کرد و می دانند هیچ کاراته کایی در تیم ملی حاشیه امنیت ندارد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول