اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اردبیل

فرماندار مشگین‌شهر:

تمامی نیروهای خدمات شهری در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند

فرماندار مشگین‌شهر از خدمت‌رسانی تمامی نیروهای خدمات شهری به مردم در روز سرد و برفی خبر داد.

تمامی نیروهای خدمات شهری در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند

میر علی رحیمی‌زاد امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: بارش برف که در مشگین‌شهر از روز شنبه آغاز شده، از اوایل صبح امروز شدت بیشتری به خود گرفته است.

وی تصریح کرد: بارش برف در این شهرستان و سرمای زیاد موجب یخبندان شدید راه‌های ارتباطی شده به طوریکه چندین فقره تصادف از اوایل صبح در این شهرستان رخ داده که موجب به بار آمدن خسارت مالی به رانندگان خودرو شده است.

فرماندار مشگین‌شهر گفت: بنابر اطلاعیه‌های صادره، راهداری استان اردبیل از رانندگان خواسته از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند و در صورت سفر تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ و لباس گرم به همراه داشته و از سالم بودن سیستم گرمایی خودرو اطمینان حاصل کرده و قبل از سفر از وضعیت راه‌ها از طریق شماره تلفن 141 اطلاع حاصل کنند.

رحیمی‌زاد افزود: همچنین بارش برف در این شهرستان علاوه بر ایجاد اختلال در رفت و آمدن شهروندان، موجب شده مدارس شهرستان مشگین‌شهر در شیفت بعد از ظهر در تمامی مقاطع تحصیلی به تعطیلی کشیده شود.

وی بیان کرد: تمامی گروه‌های خدمات شهری هم اکنون در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند به طوریکه برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر در حال انجام گرفتن است.

انتهای پیام/3356/253/25

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول