اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

فرماندار پردیس:

مالکیت سد ماملو با پردیس است/ کش‌و‌قوس‌های مالکیت سد ماملو با پاکدشت

فرماندار پردیس گفت: اظهاراتی در خصوص سد ماملو و مالکیت پاکدشت مطرح شده و تاکنون تلاش‌هایی در دوره‌های گذشته و حال بوده که از نظر مالکیت تقسیمات کشوری سد ماملو در حوزه شهرستان پاکدشت باشد.

مالکیت سد ماملو با پردیس است/ کش‌و‌قوس‌های مالکیت سد ماملو با پاکدشت

مرتضی حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص ثمرات این آمایش در آینده پردیس، اظهار داشت: هر گونه اقدامی اگر متکی بر برنامه ریزی و مطالعه درست باشد نتیجه و ثمرات مثبتی را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ما در شهرستان پردیس از نداشتن مطالعات اولیه رنج می بریم، گفت: مشکل عمده ما این است که مردم ما تحت فشارهای مختلف ساخت‌و‌ساز، توسعه کشاورزی، دامداری و هرگونه حرکت رو به جلو قرار میگیرند و با محدودیت‌های جدی روبرو می‌شوند.

فرماندار ‌پردیس ادامه داد: این جلسه مقدمه‌ای بود تا مطالعات کاملی را تحت عنوان آمایش سرزمین برای این شهرستان رقم بزند تا تکلیف نسل امروز و‌آینده در مقابل شهرستانشان مشخص شود.

وی در خصوص مشکلاتی که با شهرستان پاکدشت در زمینه مالکیت سد ماملو به وجود آمده، بیان کرد: ما‌ مشکلی از این بابت نداریم؛ در تقسیمات کشوری سد ماملو متعلق به شهرستان پردیس است و تقاضا کردیم این موضوع به خصوص در حوزه امنیتی، جغرافیایی و زیست محیطی توسط مسؤولین‌ مشخص شود و دقت‌های لازم به عمل‌ بیاید.

حیدری اضافه کرد: اظهاراتی در خصوص سد ماملو و مالکیت پاکدشت مطرح شده و تا کنون تلاش‌هایی در دوره‌های گذشته و حال بوده که از نظر مالکیت تقسیمات کشوری سد ماملو در حوزه شهرستان پاکدشت باشد.

فرماندار پردیس تصریح کرد: حتی برای افتتاح سد ماملو رئیس جمهور از سمت پاکدشت به سد مراجعه کردند اما در تقسیمات کشوری و اسناد موجود بیانگر این است که سد ماملو متعلق به شهرستان پردیس است.

وی افزود: این اتفاق مشکل خاصی نیست و با ورود سازمان مدیریت و ‌برنامه ریزی و همچنین‌ مسؤولان استانی این موضوع مشخص و رفع خواهد شد.

حیدری گفت: امیدواریم با ورود دستگاه‌های ذکر شده این موضوع حل شود زیرا مسائل امنیتی و زیست محیطی این سد برعهده ما بوده و از این به بعد نیز خواهد بود.

انتهای‌پیام/67016/ة30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول