اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

مشاور استاندار در امور ایثارگران همدان:

باید تکلیف خود را در مقابل دشمن بدانیم/ برخي آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

مشاور استاندار در امور ایثارگران استان همدان با تاکید اگر در زمان حال دشمن را نشناسیم هم گذشته و هم آینده را را از دست می‌دهیم، گفت: باید تکلیف خود را در مقابل دشمن بدانیم.

باید تکلیف خود را در مقابل دشمن بدانیم/ برخي آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار میرزامحمد سلگی عصر امروز در نشست صمیمی با بسیجیان بانک مسکن همدان با بیان اینکه جهاد یک امر آزمایشی و حتمی از جانب خداست، اظهار کرد: در جنگ با دشمن توانستیم پوزه دشمن را به خاک بمالیم.

وی با اشاره به اینکه دست و پا زدن آمریکا و صهیونیسم و هم‌پیمانان آنها به خاطر پیروزی‌هایی است که ایران به دست آورده است، افزود: این به خاطر آن است که در زمان جنگ با وجود تحریم‌ها توانستیم آنها را به خاک مذلت کشانده و بر آنها پیروز شویم.

مشاور استاندار در امور ایثارگران استان همدان با بیان اینکه انقلاب و جنگ ما متأثر از قیام سیدالشهداست، خاطرنشان کرد: ما یک گذشته پرافتخار داریم که توانستیم دنیای شرک را به چالش بکشانیم.

وی با بیان اینکه هر کشور دارای یک گذشته، حال و آینده است، تصریح کرد: باید از گذشته درس گرفته و حال را دریابیم؛ ضمن اینکه باید مسائل روز را بشناسیم و تکلیف خود را در مقابل دشمن بدانیم.

سلگی با تاکید اگر در زمان حال دشمن را نشناسیم هم گذشته و هم آینده را را از دست می‌دهیم، اظهار کرد: دسیسه‌هایی همچون شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی و ناتوی فرهنگی از جمله برنامه‌های دشمن است که باید مراقب بود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه کسانی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، گفت: افراد باید به مسائل زمان خود آگاه باشند و بدانند که در مقابل توطئه‌ها چه باید بکنند.

مشاور استاندار در امور ایثارگران استان همدان اشاره‌ای به تقریظ رهبری بر کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» کرد و گفت: من معتقدم که تقریظ رهبری به خاطر نفس شهید همدانی و همه شهدایی است که در این کتاب از آنها یاد شده است.

انتهای پیام/89047/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول