اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گیلان

معاون عمرانی فرماندار آستارا:

کنترل قیمت‌ها در آستارا رها شده است /فلافل‌فروشی‌های بازارچه ساحلی آستارا جمع‌آوری شوند

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا گفت: کنترل قیمت‌ها در آستارا رها شده و در مصارف عموم جامعه نظیر پروتئین، گوشت و مرغ با افزایش قیمت مواجه هستیم.

کنترل قیمت‌ها در آستارا رها شده است /فلافل‌فروشی‌های  بازارچه ساحلی آستارا جمع‌آوری شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، وحید پورحضرت بعدازظهر امروز در نشست مشترک کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی و ستاد تنظیم بازار این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری آستارا اظهار کرد: جایگاه و اهمیت این ستاد در استان و شهرستان به صورت ویژه دیده می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا با بیان اینکه در این ایام، خریدهای نوروزی و کنترل و نظارت ویژه بر قیمت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: بعضی از صنوف بازار این شهرستان در رعایت قیمت‌ها دقت نظر لازم را اعمال نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نیازهای روزمره مردم در ستاد تنظیم بازار موردبررسی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: احساس می‌شود کنترل قیمت‌ها در این شهرستان یک حالت رها شده‌ای دارد و در مصارف عموم جامعه نظیر پروتئین، گوشت و مرغ با افزایش قیمت مواجه هستیم.

پورحضرت با بیان اینکه در ایام نزدیک به عید مردم بیشتر با پوشاک در ارتباط هستند و اتاق اصناف با همکاری بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بحث این صنف باید حساسیت ویژه‌ای اعمال کنند، اضافه کرد: پوشاک یک صنف سرپوشیده بوده و برچسب قیمت‌های آن نامشخص است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا ضمن دعوت از سرمایه‌گذاران بومی برای سرمایه‌گذاری در راه‌اندازی کشتارگاه دام در این شهرستان گفت: باید از ظرفیت‌های موجود و سرمایه‌های بومی برای ایجاد کشتارگاه دام در این شهرستان استفاده کرد و دولت از این امر استقبال می‌کند.

وی نرخ تصویب‌شده افزایش کرایه آژانس‌ها و تاکسی‌ها را نسبت به تعرفه سال 95 پنج تا هشت درصد دانست و بیان کرد: طبق گزارش‌های مردمی برخی از رانندگان به نرخ تصویب‌ شده پای‌بند نیستند و با رانندگان خاطی برابر قانون برخورد شدید می‌شود.

پورحضرت با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر آستارا از بساط فلافل فروشی‌ها در بازارچه ساحلی این شهر حمایت می‌کند، متذکر شد: فلافل فروشی‌ها با تصرف دو لاین از بازارچه ساحلی به صورت غیربهداشتی اقدام به عرضه فلافل به مردم می‌کنند و باید با آن‌ها برخورد قانونی شود.

انتهای پیام/2300/ب/20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول