اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد

انتقاد از وضعیت نامناسب آسفالت ریزی در سطح شهر تبریز/ابراز تاسف از حادثه ریزش تونل انرژی تبریز

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با انتقاد از وضعیت نامناسب آسفالت‌ریزی در سطح شهر تبریز و جاده‌های استان گفت: رعایت اصول فنی و کیفیت آسفالت از سوی شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید در دستور کار قرار گیرد.

انتقاد از وضعیت نامناسب آسفالت ریزی در سطح شهر تبریز/ابراز تاسف از حادثه ریزش تونل انرژی تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، محمدصادق پورمهدی در جلسه شورای فنی استان با ابراز تاسف از حادثه ریزش تونل انرژی تبریز و جان باختن تعدادی از کارگران،بر لزوم انجام روش‌های محاسباتی و نکات ایمنی و حفاظت در اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و خواستار توجه و رسیدگی به خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه شد.

وی اضافه کرد: تونل انرژی تبریز با هدف تامین پایدار برق این شهر و مترو به عمق 16تا 17 متر از سطح زمین و به طول چهار کیلومتر از حدفاصل عینالی و خیابان روشنایی اجرا می‌شود.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین بر اجرای ضوابط و مقررات فنی و مهندسی از سوی دستگاه‌های اجرایی در تنظیم قراردادهای اجرایی و پیمانکاری تاکید کرد.

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب آسفالت‌ریزی در سطح شهر و جاده‌های استان تاکید کرد: رعایت اصول فنی و کیفیت آسفالت از سوی شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی خود با اشاره به جایگاه و فلسفه وجودی شورای فنی استان تصریح کرد: در راستای بهبود و کمک به توسعه و پیشرفت استان و روان‌سازی فرآیندهای اجرایی پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی تشکیل جلسات شورای فنی ضروری است.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول