اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

امام جمعه بسطام:

تهدیدی بزرگ علیه بنیان خانواده‌های ایرانی آغاز شده/تغییر سبک زندگی هدف اصلی دشمنان است

امام جمعه بسطام گفت: امروز تهدیدی بزرگ علیه بنیان خانواده‌های ایرانی توسط دشمنان آغاز شده و تغییر سبک زندگی هدف اصلی آنهاست.

تهدیدی بزرگ علیه بنیان خانواده‌های ایرانی آغاز شده/تغییر سبک زندگی هدف اصلی دشمنان است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی رضوی‌نسب امشب در جمع شماری از مردم در فاطمیه محله شهنمای شاهرود با اشاره به سپری شدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) و با بیان اینکه ایشان در راه ولایت و حفظ اسلام به شهادت رسیدند، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) شهید راه ولایت و امامت هستند و الگوی ما در تبعیت از ولایت باید این معصوم بزرگوار باشد.

وی با بیان روایات و احادیثی در باب منزلت حضرت زهرا (س) افزود: در توجه به سیره اهل بیت (ع) باید به ابعاد مختلف وجودی آن‌ها و رفتار و منش این بزرگواران توجه کنیم و بدانیم که حرکت در مسیر ائمه اطهار (ع) سبب رهایی ما از وابستگی‌های دنیوی و مادی می‌شود.

امام جمعه بسطام اظهار کرد: حضرت زهرا (س) با بصیرت و معرفت از امام زمان خود دفاع کرد و با شناخت دشمن و مکر و حیله او وارد میدان شد و با شهادت خود همه دشمنان به‌خصوص جبهه نفاق را رسوا کرد.

رضوی‌نسب تصریح کرد: بزرگ‌ترین مدافع حضرت زهرا (س)، امام علی (ع) بود و این حضرت نشان داد تا آخرین لحظه دست از پیروی و اطاعت از ولایت برنمی‌دارد و این الگویی برای ماست که باید همیشه تابع ولایت باشیم؛ نه اینکه از ولایت جلوتر یا عقب‌تر حرکت کنیم یا نظراتشان را تفسیر به رأی کنیم.

وی با بیان اینکه زندگی حضرت زهرا (س) با اینکه کوتاه بود؛ اما سراسر محبت، عشق و آموزش فرزند و همسرداری است، بیان کرد: زندگی مولا علی (ع) و حضرت زهرا (س) سراسر درس برای همه خانواده‌هاست و اگر می‌خواهیم بدانیم در زندگی باید چه رابطه‌ای بین فرزند و والدین و برعکس و زن و شوهر باشد، می‌توانیم به زندگی این زوج موفق جهان توجه داشته باشیم.

امام جمعه بسطام توجه کردن به این الگوها را نیاز امروز جامعه برشمرد و گفت: امروز دشمنان در جنگ نرم تلاش دارند تا فرهنگ ناب اسلام و الگوهای ناب ما را بگیرند و الگوهای پوچ را القا و ما را از مسیر درست منحرف کنند.

رضوی‌نسب عنوان کرد: باید مراقبت از خانواده‌ها را در دستور کار قرار دهیم؛ چراکه امروز تهدیدی بزرگ علیه بنیان خانواده‌ها توسط دشمنان آغاز شده و تغییر سبک زندگی هدف اصلی دشمنان است که رهبر معظم انقلاب بارها و بارها آن را تذکر داده‌اند.

وی ادامه داد: تلاش دشمنان اسلام از همان پیدایش این دین مبین آغاز شده و ضربه‌ای که امروز می‌خوریم، بیشتر از جبهه نفاق و تزویر است و این تهدیدات داخلی و نفوذی که رهبری تأکید دارند، از همین افراد ساده‌لوح و منافق رخ می‌دهد و باید به این مهم توجه داشته باشیم.

امام جمعه بسطام با بیان اینکه تبعیت از اسلام ناب و ولایت راه برون‌رفت از مشکلات است، اضافه کرد: اتحاد و همدلی بین مردم و مسؤولان و توجه به نیازهای جامعه با عنایت به راهبردهای مقام معظم رهبری می‌تواند ما را در مسیر زمینه‌سازی تمدن بزرگ اسلامی یاری کند.

رضوی‌نسب اظهار کرد: فرزندان علوی و فاطمی این سرزمین با تبعیت از اسلام و ائمه اطهار (ع) امروز آماده در میدان هستند و باید خانواده‌های ما در تربیت و پرورش این نسل دقت و تلاش لازم را انجام دهند تا سربازان شایسته‌ای برای اسلام و ولایت باشند.

انتهای پیام/74029/م40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول