اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

مدیر خانه فرهنگ مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان:

سهم بخش خانگی در مصرف برق 37 درصد است/ لزوم مصرف بهینه برای پرهیز از هزینه گزاف احداث نیروگاه

مدیر خانه فرهنگ مدیریت مصرف شرکت برق اصفهان به هزینه‌های سنگین احداث نیروگاه برای پوشش میزان مصرف اشاره کرد و گفت: اگر مشترکان به هشدارهای شرکت توزیع برق شهرستان توجه داشته باشند؛ نیازی به صرف هزینه‌ سنگین احداث نیروگاه‌ نیست.

سهم بخش خانگی در مصرف برق 37 درصد است/ لزوم مصرف بهینه برای پرهیز از هزینه گزاف احداث نیروگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی عسگری پیش از ظهر امروز در هم‌اندیشی آموزش مدیریت مصرف و تقدیر از فعالان مدیریت انرژی صنایع، دستگاه‌های اجرایی و کشاورزی گفت: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل قرار گرفته‌ایم، تمام حاضران هم‌اندیشی کسانی هستند که به این شعار جامعه عمل پوشانده‌اند و گام‌های مؤثری برداشته‌اند.

وی عملکرد شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان را تشریح و اظهار داشت: در حال حاضر تعداد یک میلیون و هزار و 100 مشترک برق تحت نظر این شرکت قرار دارند که همه آن‌ها از نعمت برق برخوردار هستند.

مدیر خانه فرهنگ مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان افزود: از این تعداد مشترک، 37 درصد سهم بخش خانگی، 27 درصد سهم بخش صنعت و مابقی آن مربوط به سایر بخش‌ها است.

این مقام مسؤول اوج بار مصرف برق در طول سال را 200 ساعت اعلام کرد و بیان داشت: با کنترل مصرف و استفاده از روش‌های بهینه به‌ کارگیری انرژی برق در تمام بخش‌ها می‌توان بدون بروز مشکل از زمان پیک بار مصرف عبور کرد.

عسگری به هزینه‌های سنگین احداث نیروگاه برای پوشش میزان مصرف اشاره کرد و در خاتمه گفت: اگر مشترکان این حوزه به هشدارها و آموزش‌هایی که شرکت توزیع برق شهرستان در اختیار آن‌ها می‌گذارد توجه داشته باشند؛ نیازی به صرف هزینه‌های سنگین برای احداث نیروگاه‌هایی که فقط در تعداد محدودی از روزهای سال به آنها نیاز است، نبوده و از این طریق می‌توان رشد و بالندگی هر چه بیشتر این سرزمین کمک کرد.

انتهای پیام/63062/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول