اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد

تولید محتوا برای ترویج فرهنگ دینی در فضای مجازی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای استفاده از فضای مجازی و برای ترویج فرهنگ دینی در دنیا باید تولید محتوا شود.

تولید محتوا برای ترویج فرهنگ دینی در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اصغر کاراندیش عصر امروز در افتتاحیه طرح گسترش برنامه‌های حوزه فرهنگ رضوی به طول سال با بیان اینکه  تفاوت انقلاب ما با سایر انقلاب‌ها در این بود که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است، اظهار کرد: اگر ما در حوزه فرهنگ نتوانیم توسعه پیدا کنیم، در توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نیز موفقیتی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف وزارت ارشاد ترویج فرهنگ دینی و ملی ماست، افزود: در ادامه این وظایف در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های بی‌شماری انجام شده است.

معاون وزیر ارشاد با بیان اینکه عمده فعالیت‌های وزارت در راستای فرهنگ‌سازی در چارچوب احکام دینی بوده است، تصریح کرد: در 15 سال پیش مسئولان وزارتخانه بنیاد امام رضا(ع) را تأسیس کردند و توانستند در داخل و خارج کشور فعالیت‌های مستمری را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه به دنبال تسری فعالیت‌های رضوی از دهه کرامت در طول سال هستیم، ادامه داد: این فرهنگ توانسته در جای جای جهان رسوخ پیدا کرده و علاقمندان بسیاری را جذب کند.

کاراندیش با بیان اینکه مشهد در سال 2017 به عنوان پایتخت جهان اسلام شناخته شده است، خاطرنشان کرد: بر همین اساس برنامه بنیاد امام رضا(ع) از محدوده دهه کرامت خارج و در طول سال استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های بنیاد از اسفند 95 تا 96 ادامه خواهد داشت، گفت: بنابراین امیدواریم که مردم کشور بتوانند از برنامه‌های بنیاد استفاده کنند.

معاون وزیر ارشاد با بیان اینکه 35 دستگاه در سراسر کشور بنیاد را یاری می‌دهند، اظهار کرد: امید است این مجموعه بتواند فرهنگ رضوی را ترویج و موجب رضایت امام هشتم شود.

وی با بیان اینکه از فضای مجازی باید برای توسعه و شناخت فرهنگ دینی خود در دنیا استفاده کنیم، افزود: از فضای مجازی زمانی می‌توان استفاده مطلوب کرد که بتوانیم تولید محتوای مطلوب داشته باشیم.

کاراندیش با اشاره به اینکه از اقدامات صورت گرفته پژوهش و تألیفات در حوزه فرهنگ رضوی و انتقال آن به مخاطبان است، تصریح کرد: امیدواریم که با ابزارها و شیوه‌های مختلف بتوانیم گام‌های مطلوبی را برداریم.

انتهای پیام/89040/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول