اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

بیماران مهاجر افغانستانی در «تربت جام» رایگان ویزیت شدند

بیماران مهاجر افغانستانی ساکن در مهمانشهر تربت جام به صورت رایگان ویزیت شده و دارو در اختیار آنها قرار گرفت.

بیماران مهاجر افغانستانی در «تربت جام» رایگان ویزیت شدند

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، مؤسسه خیریه «سیدالشهدا(ع)» با اعزام یک تیم پزشکی به مهمانشهر تربت جام، بیماران مهاجر افغانستانی را رایگان ویزیت کردند.

«فهیم حور» پزشک افغانستانی در گفت گو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، در خصوص حضور خود در مهمانشهر گفت: من این افتخار را داشته‌ام که در گذشته چند سال پزشک اینجا باشم و در حال حاضر هم داوطلبانه به همراه سایر همکاران پزشک خود در هر ماه برای ویزیت بیماران به این محل می‌آیم.

وی افزود: در این نوبت 131 بیمار بصورت رایگان ویزیت شده و از بسیاری بیماری‌ها غربالگری شدند.

«احمد امیرزاده»، مسئول واحد پزشکی مؤسسه خیریه سیدالشهدا(ع) نیز در این خصوص گفت: ما در هر ماه برای ویزیت بیماران به همراه یک تیم پزشکی کامل به مهمانشهر مراجعه می‌کنیم و در این نوبت نیز به شکل رایگان بیماران را ویزیت و دارو در اختیار آنها قرار دادیم.

وی با توجه به بالابودن قیمت داروها گفت: باید از تمام خیرین مهاجر افغانستانی که در این امر خداپسندانه مشارکت کرده و هزینه داروها را تامین می‌کنند، تشکر کنیم.

این فعال اجتماعی تاکید کرد: تمام پزشکان و تیم اعزامی به شکل داوطلبانه و رایگان فعالیت دارند و هزینه‌های دارو و برخی دیگر مصارف جانبی توسط خیرین مهاجر تامین می‌شود.

امیرزاده خاطر نشان کرد: علاوه بر کمک‌های دارویی و ویزیت بیماران، توزیع گوشت مرغ و غذای نذری از دیگر برنامه‌های این دوره از طرح بود.

کریمی یکی از ساکنان این مهمانشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: از همه خیرین و مؤسسات خیریه که برای کمک به ساکنان این مهمانشهر تلاش می‌کنند و کمک‌های بسیار خوبی در اختیار نیازمندان قرار می‌دهند، متشکریم.

در حال حاضر حدود 5 هزار نفر از مهاجرین افغانستانی از اقوام و شهرهای مختلف این کشور در مهمانشهر تربت جام ساکن هستند.   

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول