اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

معاون صدا و سیمای استان اصفهان خبر داد

پوشش زنده همایش «مکتب فلسفی اصفهان» از شبکه‌های اصفهان و شما

معاون سیمای اداره کل صدا و سیمای استان اصفهان گفت: پخش زنده مراسم افتتاحیه دومین همایش مکتب فلسفی اصفهان علاوه بر شبکه استانی اصفهان در شبکه تلویزیونی شما هم پخش خواهد شد.

پوشش زنده همایش «مکتب فلسفی اصفهان» از شبکه‌های اصفهان و شما

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید علی معصوم‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری دومین همایش مکتب فلسفی اصفهان اظهار کرد: دومین همایش فلسفی اصفهان از روز سه‌شنبه آغاز به کار خواهد کرد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده افتتاحیه این برنامه را به صورت زنده از شبکه استانی اصفهان پخش خواهد کرد.

وی افزود: پخش زنده مراسم افتتاحیه دومین همایش مکتب فلسفی اصفهان علاوه بر شبکه استانی اصفهان در شبکه تلویزیونی شما هم انجام خواهد شد، هم‌چنین به دنبال هستیم تا این مراسم از سوی یکی از شبکه‌های تلویزیونی ملی هم پخش زنده شود.

معاون سیمای اداره کل صدا و سیمای استان اصفهان تصریح کرد: تمام سخنرانی‌هایی که در روز 20 اسفندماه در دومین همایش مکتب فلسفی اصفهان برگزار خواهند شد، توسط نیروهای اداره کل صدا و سیمای استان اصفهان ضبط خواهد شد و در جدول پخش برنامه‌های این اداره در قبل و حین ایام نوروز قرار خواهند گرفت.

معصوم‌زاده با بیان این که چنین همایش‌هایی به ارتقا سطح فرهنگی در جامعه کمک می‌کنند، عنوان کرد: اختتامیه دومین همایش مکتب فلسفی اصفهان نیز به صورت پخش زنده از شبکه استانی اصفهان و در صورت پاسخ مثبت از طرف شبکه تلویزیونی شما، از این شبکه تلویزیونی هم پخش خواهد شد.

انتهای پیام/63068/ 10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول