اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات اعلام کرد

صدور مجوز برای 68 رسانه/ ارجاع پرونده تخلف روزنامه «شاخه سبز» به دادگاه

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از صدور مجوز انتشار‌ 68 رسانه و تغییر وضعیت 96 رسانه مکتوب و الکترونیک در جلسه امروز این هیات خبر داد.

صدور مجوز برای 68 رسانه/ ارجاع پرونده تخلف روزنامه «شاخه سبز» به دادگاه

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، علاالدین ظهوریان، گفت: در جلسه امروز هیات نظارت بر مطبوعات ضمن طرح موضوعات نظارتی در حوزه رسانه‌های مکتوب و الکترونیک٬ شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات مورد بررسی قرار گرفت که طی آن 68 رسانه مجوز انتشار دریافت کردند و تقاضای تغییر وضعیت، تغییر صاحب امتیازی و تغییر مدیرمسئولی 96 نشریه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره به موارد نظارتی مطرح شده در جلسه امروز افزود: هیات نظارت بر مطبوعات تخلف روزنامه «شاخه سبز» را به دلیل انتشار مطلب طنزی حاوی عبارات موهن درباره ساکنان یک منطقه در قم، محرز دانست و پرونده این روزنامه را مستند به بند 4 ماده 6 قانون مطبوعات، به دادگاه ارجاع کرد.

همچنین روزنامه های 90 و «وطن امروز» به دلیل بی توجهی به اصل وحدت اسلامی، عطف به بند 4 ماده 6 قانون مطبوعات تذکر دریافت کردند و پرونده «روزنامه وطن» امروز بابت انتشار مطلبی با عنوان «پسابرجام و نعل‌های وارونه» مصداق اهانت به روحانیت قلمداد شد و عطف به بند 8 ماده 6 قانون مطبوعات، به دادگاه ارجاع شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول