اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

در راستای ترویج فرهنگ درختکاری و تداوم فعالیت‎های جهادی صورت گرفت

کاشت 50 اصله نهال در روستای محروم «حاجی‎آباد» کردکوی توسط جهادگران بسیجی

در راستای ترویج فرهنگ درختکاری و تداوم فعالیت‎های جهادی 50 اصله نهال در روستای محروم «حاجی‎آباد» کردکوی توسط جمعی از جهادگران و جوانان این روستا کاشته شد.

کاشت 50 اصله نهال در روستای محروم «حاجی‎آباد» کردکوی توسط جهادگران بسیجی

به گزارش خبرگزاری فارس از کردکوی، جمعی از جهادگران بسیجی شهرستان کردکوی به‎مناسبت هفته منابع طبیعی در راستای ترویج فرهنگ درختکاری و تداوم فعالیت‎های جهادی بعد از ظهر امروز در یکی از روستاهای محروم شهرستان کردکوی حضور یافتند و با کاشت درخت ضمن تداوم و حضور مستمر خود در روستاهای محروم برای نهادینه شدن فرهنگ درختکاری نیز گام برداشتند.

مسؤول بسیج سازندگی شهرستان کردکوی در حاشیه این مراسم در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در کردکوی، اظهار کرد: روستای «حاجی‎آباد» کردکوی از روستاهای هدف جهادگران بود که با حضور جهادگران بسیجی اقدامات مختلفی فرهنگی و عمرانی در این روستا انجام شده است.

 

 

 

 

 

محمد لشکربلوکی از اعزام سه گروه جهادی شامل دو گروه جهادی برادر و یک گروه جهادی خواهر در روستای حاجی‎آباد خبر داد و افزود: جهادگران در مدت استقرار 6 ماهه خود در روستا با تلاش شبانه‎روزی اقدامات عمرانی و فرهنگی مختلفی را انجام داده‎اند.

وی تصریح کرد: یکی از مدارس قدیمی شهرستان کردکوی که بلااستفاده و راکد بود توسط گروه‎های جهادی احیاء و به‎عنوان یک فضای فرهنگی تحویل مردم این روستا شد و در حال حاضر با احیای ساختمان متروکه و راه‎اندازی پایگاه مقاومت بسیج به‎ قلب فرهنگی روستای حاجی‎آباد تبدیل شده است.

مسؤول بسیج سازندگی شهرستان کردکوی با بیان اینکه با فرا رسیدن هفته درختکاری و در راستای تداوم فعالیت‎های جهادگران در روستای محروم برنامه درختکاری در دستور کار قرار گرفت، بیان کرد: در یکی از مدارس این روستا 50 اصله نهال با همکاری جهادگران بسیجی و جوانان این روستا کاشته شد.

انتهای پیام/83018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول