اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 18 اسفند

بررسی رفتار آقای مدعی اخلاق بعد از بازی نساجی و ملوان، حقایقی را که حاجی‌مایلی دوست نداشت ببیند، تبعیض در مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان پذیرفته نیست و می دل دنبـال دنی‌یـه جزء پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران طی روز گذشته بوده است.

پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 18  اسفند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر است که مخاطبان این رسانه می‌توانند با کلیک بر روی تیتر خبر مورد نظر از جزئیات آن مطلع شوند.


بررسی رفتار آقای مدعی اخلاق بعد از بازی نساجی و ملوان!/شوآف‌های مایلی‌کهن همچنان ادامه دارد
آقای مایلی‌کهن! انتظار نداریم برای فرار از تبعات این شکست با این همه فرافکنی مهمان‌نوازی ما را زیر سؤال ببرید، منصف باشید و از هواداران‌تان بپرسید آیا به این فرار رو به جلو برای منحرف کردن افکار عمومی از این باخت و بازی ضعیف تیم‌تان رضایت دارند؟


از مهمان‌نوازی مازندرانی‎ها تا حاشیه‌سازی‌های مایلی‌کهن/حقایقی را که حاجی‌مایلی دوست نداشت ببیند
مایلی‌کهن در کنفرانس خبری خود از تماشاگران تیم نساجی که فهم و شور و اشتیاق‌شان در لیگ یک، الگوی خیلی از تیم‌های لیگ برتری است، به‌عنوان تماشاگران ناسزاگو نام برد و همین امر واکنش فوتبال‌دوستان مازندران را به‌دنبال داشت چراکه آنها معتقدند لیدرها و برخی از هواداران نساجی از شب قبل به استقبال ملوانی‌ها رفتند و به آنان خوش‌آمد گفتند.


تبعیض در مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان پذیرفته نیست/چگونه قانون‌گذار حقوق امرار معاش را به دو نرخ مصوب می‌کند
رئیس کانون بازنسشتگان تامین اجتماعی شهرستان چالوس با اشاره به اینکه چشم امید بازنشستگان به نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود، گفت: تبعیض در مصوبات پذیرفته نیست چرا که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از سال ۸۸ تا کنون اجرایی نشد.


آموزش و پرورش سرمایه‌دار بسیار بزرگی است/کمتر از 100 مدرسه مقاوم به لحاظ عمرانی در کشور وجود دارد
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در ارتباط با تغییر فضای کاربری مراکز آموزشی شهرها، گفت: مشکل آموزش و پرورش در بحث مکان با تغییر کاربری برخی از زمین‌ها حل می‌شود چرا که آموزش و پرورش سرمایه‌دار بسیار بزرگی است که فقیرانه زندگی می‎کند.


می دل دنبـال دنی‌یـه
سَرِ دمّدا پایین. درِ شییـِه سنگرِ دِلـه بَدییـِه مَمِد چند متر اون وَرتِـر بنِهسَر سینه‌خیز بورده. اینتی تیر به تیز دراز بَکِشیه کِه اَتا کَس نَدونـِه فکر کِانده وِ رِ بَرق هِدانـِه خشک بَیـته. لبخند بَزو. کِلاه رِ بییِشتـه شی سَر و بوردِه سنگرِ دِلـه.


تخریب و بد اخلاقی‌های انتخاباتی رصد می‌شود/صدور حکم جلب برای 5 بدهکار بانکی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران به وجود شعبه ویژه رسیدگی به جرائم سایبری در استان اشاره کرد و گفت: تخریب، تهدید، بد اخلاقی‌های انتخاباتی رصد می‌شود.

انتهای پیام/86031/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول