اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎های پزشکی گلستان:

اورژانس گلستان به 20 دستگاه آمبولانس جدید تجهیز شد/ مراجعه بیش از 167 هزار نفر در نوروز 95 به مراکز اورژانس

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎های پزشکی استان گلستان از اختصاص 20 دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر به ناوگان فوریت‎های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد.

اورژانس گلستان به 20 دستگاه آمبولانس جدید تجهیز شد/ مراجعه بیش از 167 هزار نفر در نوروز 95 به مراکز اورژانس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا کمال‎غریبی صبح امروز در آئین افتتاح طرح بسیج سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان اظهار کرد: اورژانس استان گلستان به 20 دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر تجهیز شد این آمبولانس‎ها جدیدو پیشرفته است.

وی تصریح کرد: 167 هزار و 422 نفر در طرح سلامت نوروز 1395 به مراکز اورژانس استان گلستان مراجعه کردند و از خدامات اورژانسی بهره‎مند شدند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎های پزشکی استان گلستان افزود: تعداد بیماران بستری در اورژانس 13 هزار و 533 نفر بود و تعداد 126 هزار و 60 نفر به صورت سرپایی در اورژانس مداوا شدند.

کمال‎غریبی ابراز کرد: میانگین اعزام 27 مورد در هر روز برابر با  0.4 درصد مراجعین به اورژانس برآورد شده است، تعداد 288 نفر نیز جزو موارد فوتی بود.

وی با اشاره به اینکه دو طرح برای ارائه خدمات بهینه تهیه شده است، گفت: طرح راهکارهای شهر سالم و توسعه یافته و طرح چهارشنبه‎سازی را جایگزین چهارشنبه‎سوزی کنیم در قالب طرح‎هایی مجزا تهیه شده است.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎های پزشکی استان گلستان با اشاره به اینکه طرح بسیج سلامت نوروزی از 25 اسفند آغاز شده و تا 15 فروردین 1396 ادامه دارد، ابراز کرد: این طرح به تمامی حوزه‎های بیمارستانی و پیش‎بیمارستانی، بخش خصوصی و داروخانه‎ها ابلاغ شده است.

کمال‎غریبی هدف از اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی را تشدید نظارت‎ها برشمرد و گفت: مهمترین دغدغه ما ارائه خدمات مطلوب به مردم در کوتاه‎ترین زمان ممکن است.

وی از نوسازی ناوگان خبر داد و یکی از مشکلات این مرکز را قدیمی بودن سازه‎های آن ذکر کرد و افزود: سازه‎های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎های پزشکی استان گلستان قدیمی است که برای نوسازی آن باید تدبیر شود.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول