اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) منتشر شد

پاسخ به شبهات حضور اجتماعی زنان در نرم‌‌افزار «بانو»

نرم‌افزار «بانو» به شبهاتی پیرامون مقام و جایگاه زن در اسلام، الگوی زن مسلمان، زن و آزادی، حجاب و حضور اجتماعی زنان پاسخ می‌دهد.

پاسخ به شبهات حضور اجتماعی زنان در نرم‌‌افزار «بانو»

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن نرم‌افزار «بانو» از سوی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم منتشر شد.

در نرم‌افزار «بانو» موضوعاتی نظیر مقام و جایگاه زن در اسلام، الگوی زن مسلمان، زن و آزادی، حجاب، حضور اجتماعی زنان، زن و ازدواج، رابطه زن با شوهر و رابطه زنان با فرزندان مطرح شده است که تلاش دارد به مجموعه‌ای از پرسش‌ها و شبهات در خصوص مقام و منزلت زن پاسخ‌های علمی و مستدل ارائه دهد.

 

 

بر اساس این گزارش از ویژگی­‌ها و قابلیت‌های نرم افزار «بانو» می‌توان به طبقه‌بندی موضوعی سؤالات، اتقان پرسش و پاسخ­‌ها، معرفی منابع بیشتر برای هر پاسخ، نمایش پاورقی مربوط به پاسخ‌ها، نمایش پاسخ مربوط به هر سؤال با ساختاری مناسب، حجم کم، دسترسی آسان و عدم نیاز به نصب و گرافیک مناسب اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای تهیه رایگان این نرم‌افزار می‌توانند به اداره محصولات این مرکز واقع در خیابان معلم، کوچه 12، جنب جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و یا به آدرس اینترنتی این مرکز به نشانی www.andisheqom.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02537737217 تماس بگیرند.

در همین راستا چهارمین فصلنامه علمی-تخصصی «پاسخ» هم از سوی این مرکز منتشر شد، در این شماره مقالاتی با عناوین رهیافتی به منظومه فکری مقام معظم رهبری در حوزه پاسخگویی به سؤالات و شبهات، تکفیر و پروژه سرزمین سوخته، آراء و اندیشه‌های گروه رام الله در بوته‌ نقد، بررسی و نقد دیدگاه‌های جامعه شناختی الحادی درباره منشا دین مطرح شده است.

 

 

همچنین نگاهی انتقادی به وجوب پرداخت مکرر خمس اموال، اثبات علوم دنیایی پیامبر با تکیه بر نقد حدیث تابیر نخل، خشونت‌های تکفیری و بررسی انطباق آن با سیره نبوی و علوی از دیگر موضوعات مطرح شده در این فصلنامه است.

علاقه‌مندان برای تهیه فصلنامه «پاسخ» می‌توانند به اداره محصولات مرکز واقع در بلوار معلم کوچه 12 جنب جامعه مدرسین مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول