اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خوزستان

صادق آهنگران در گفت‌و‌گو با فارس:

جریان و حرکت راهیان‌نور یک مساله ملی است/ همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید درگیر این قضیه شوند/ لزوم ورود هنرمندان به اهداف و ارزش‌های دفاع مقدس

مداح سال‌های دفاع مقدس با تاکید بر لزوم ورود هنرمندان به اهداف و ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: جریان و حرکت راهیان‌نور یک مساله ملی است و همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید درگیر این قضیه شوند.

جریان و حرکت راهیان‌نور یک مساله ملی است/ همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید درگیر این قضیه شوند/ لزوم ورود هنرمندان به اهداف و ارزش‌های دفاع مقدس

صادق آهنگران امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، با اشاره به حرکت راهیان‌نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اظهار کرد: این روزها، روزهایی است که ببشترین زائر از سوی کل کشور در مناطق پرنور دفاع مقدس حضور پیدا می‌کنند.
وی در ادامه عنوان کرد: راهیان‌نور حرکتی است که به صورت خودجوش شکل گرفته است و خوشبختانه با تدبیر و تشویق مقام معظم رهبری گسترده شده و خواهد شد. 
 
مداح سال‌های دفاع مقدس گفت: جریان و حرکت راهیان‌نور بسیار مقدس است که باید این ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل‌های جوان و بعد از ما منتقل کنیم. 
 
آهنگران متذکر شد: ایثارگری و فداکاری‌های شهیدان از فرهنگ امام حسین(ع) و عاشورا بوده است، آنها با این فرهنگ رزم کردند و جنگیدند و در آخر با این فرهنگ پیروز شدند و خالصانه برای خداوند متعال و اهداف مقدس خود چون استکبارستیزی، عدالت، برپایی حکومت الله و... جانفشانی کردند. 
 
وی بیان کرد: اخیرا مقام معظم رهبری در بحث راهیان‌نور بیانات مفصلی را انجام دادند و بحث فناوری در این مساله را جا انداختند، مسؤولان زحمت کشیدند اما به آن صورت که باید این قضیه پیش می‌رفت، نرفت اما با این فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری تلاش بیشتر خواهد شد. 
 
مداح اهل‌بیت تصریح کرد: مساله راهیان‌نور نباید فقط منحصر به سپاه و بسیج باشد، چرا که این مساله ملی است و همه سازمان‌ها، وزارت‌خانه و به ویژه دولت باید درگیر این قضیه باشند و باید برای اعزام به جبهه‌های دفاع مقدس، حفظ ارزش‌های آن و انتقال به نسل‌های بعدی یک بسیج ملی ایجاد شود. 
 
آهنگران با تاکید بر اینکه باید در تمام ابعاد راهیان‌نور کار انجام شود، اظهار کرد: هنرمندان، خاطره‌نویسان، تئاتریان، مقاله نویسان و آنهایی که قلم به دست دارند باید در این راه کار انجام دهند، چرا که راهیان‌نور و دفاع مقدس گنجینه‌ای است که به سادگی به پایان نخواهد رسید و باید از آن برای رسیدن به خدا و پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کرد. 
 
انتهای پیام/ ۷۲۰۳۳/الف30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول