اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد

تردد بیش از 103 هزار زائر از پایانه مرزی مهران

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: از 25 اسفند 1395 تا امروز 103 هزار و 867 نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد کردند.

تردد بیش از 103 هزار زائر از پایانه مرزی مهران

سردار نورعلی یاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: از 25 اسفند 1395 تا امروز 103 هزار و 867 نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:  در این مدت تعداد80 هزار و 300 زائر ایرانی از مرز خارج و عازم عتبات عالیات شده‌اند و 23 هزار و 567 نفر نیز وارد کشور جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

یاری تصریح کرد: با شروع سفر زائران عتبات عالیات در آستانه تعطیلات نوروز تعداد گیت‌های مستقر در پایانه مرزی مهران به 16 گیت افزایش یافت.

وی با اشاره به حضور کاروان‌های راهیان‌نور در مناطق مرزی استان در شهرهای مهران و دهلران گفت: نیروی انتظامی تمهیدات لازم را برای تامین امنیت انتظامی و ترافیکی این کاروان‌ها از ابتدای ورود به استان اندیشیده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام ابراز امیدواری کرد، در کنار تلاش پلیس و سایر دستگاه‌های خدمات رسان رانندگان نیز با احترام به قانون و پرهیز از عجله و شتاب سفر به یاد ماندنی را برای خود و دیگران به یادگار بگذارند و از وقوع حوادث تلخ جلوگیری کنند.

انتهای پیام/2246

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول