اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان خبر داد

خاموشی میدان امام (ره) به احترام «زمین» همزمان با سراسر کشور

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: چراغ‌های میدان امام(ره) به صورت نمادین در آخرین شنبه ماه مارس مصادف با «شروع ساعت زمین» در روز 5 فروردین ماه با هدف فرهنگ‌سازی حفاظت از کره زمین خاموش می‌شود.

خاموشی میدان امام (ره) به احترام «زمین» همزمان با سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان، احمدرضا مصور اظهار داشت: چراغ‌های میدان امام(ره) به صورت نمادین در آخرین شنبه ماه مارس مصادف با «شروع ساعت زمین» در روز 5 فروردین ماه با هدف فرهنگ‌سازی حفاظت از کره زمین خاموش می‌شود.

وی افزود: مراسم ساعت زمین یک رویداد بین‌المللی است که هر سال در آخرین شنبه ماه برای حفاظت از کره زمین برگزار می‌شود و شهرداری اصفهان برای ششمین سال متوالی در این مراسم جهانی شرکت می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه چراغ‌های میدان امام (ره) همزمان با مکان‌های مهم سایر شهرهای بزرگ دنیا در 5 فروردین ساعت 20:30 به مدت یک ساعت خاموش می‌شود، اذعان داشت: امسال جهان‌شهر اصفهان با  همت مدیریت توسعه پایدار خدمات شهری و منطقه سه شهرداری و با حضور سازمان‌های مردم‌نهاد دوستدار محیط‌ زیست، برای سال ششم همزمان با سایر شهرهای بزرگ دنیا به استقبال این مراسم می‌رود.

مصور در پایان با اشاره به اینکه در سال گذشته اصفهان شهر برتر برگزاری مراسم نمادین ساعت زمین شد، ادامه داد: شهرداری اصفهان پرطرفدارترین نهاد در زمینه محیط زیست پایدار، حفاظت از منابع زیست‌محیطی و استفاده از انرژی‌های پاک و تجدید پذیر است به همین منظور همزمان با سایر شهرهای بزرگ دنیا به استقبال این مراسم می‌رود.

انتهای پیام/63061/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول