اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قزوین

رئیس ستاد انتخابات قزوین خبر داد

ثبت‌نام بیش از 5000 داوطلب در انتخابات شوراهای شهر و روستای قزوین/ افزایش رشد 44 درصدی داوطلبان خانم

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین از ثبت‌نام 5 هزار و 518 داوطلب در انتخابات شوراهای شهر و روستای این استان خبر داد.

ثبت‌نام بیش از 5000 داوطلب در انتخابات شوراهای شهر و روستای قزوین/ افزایش رشد 44 درصدی داوطلبان خانم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیدسعید شاهرخی ظهر امروز در نشست خبری که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: تعداد داوطلبان ثبت‌نامی در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان قزوین پنج هزار و 518 داوطلب بود که نسبت به سال گذشته 19.2 درصد رشد داشته است.

وی افزود: از این تعداد در شورای شهر یک هزار و 197 نفر ثبت نام کرده‌اند که رشد 28 درصدی نسبت به دوره گذشته شاهد رشد 28 درصدی هستیم.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: همچنین در حوزه شوراهای روستاها چهار هزار و 321 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که نسبت به دوره قبل 16.8 درصد رشد داشته است.

شاهرخی یادآور شد: در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای قزوین حضور و استقبال بانوان بی‌نظیر بوده که در این دوره 185 نفر داوطلب خانم ثبت‌نام کرده‌اند و در دوره گذشته این تعداد 329 نفر خانم بوده است که هم اکنون رشد 44 درصدی را شاهد هستیم.

این مسؤول تصریح کرد: حضور بانوان را در عرصه انتخابات به فال نیک می‌گیریم چراکه توانسته‌اند حضور پررنگی داشته باشند و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت بانوان در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و غیره استفاده کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: برای انتخابات شورای اسلامی شهر قزوین 188 خانم ثبت‌نام کرده‌اند که نسبت به دوره گذشته شاهد رشد 59 درصدی هستیم.

شاهرخی تشریح کرد: برای شورای اسلامی روستاهای قزوین هم 138 نفر داوطلب خانم ثبت‌نام کرده‌اند که نسبت به دوره گذشته رشد 22 درصدی را در استان شاهد هستیم.

وی مطرح کرد: تعداد ثبت‌نام‌کنندگان داوطلبان آقا هم در انتخابات شورای اسلامی شهر قزوین یک هزار و 9 نفر بوده که نسبت به دوره گذشته شاهد رشد 22 درصدی در این زمینه هستیم.

 رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با بیان اینکه تعداد ثبت‌نام‌کنندگان داوطلبان آقا برای شورای اسلامی روستاهای قزوین چهار هزار و 183 نفر بوده است، ادامه داد: در این زمینه هم شاهد حدود 17 درصدی رشد ثبت‌نام نسبت به دوره گذشته بوده‌ایم.

شاهرخی گفت: عوامل اجرایی انتخابات، فرمانداران، بخشداران، هیأت نظارت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمادگی و شرایط لازم را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا دارند.

این مسؤول با بیان اینکه بینش سیاسی و اجتماعی مردم رشد کرده است، خاطرنشان کرد: امید است آحاد مردم جامعه با حضور خود در انتخابات همچون سنوات گذشته حماسه دیگری بیافرینند و در سرنوشت کشور نقش‌آفرینی کنند.

داوطلب انتهای پیام/77023/ 30/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول