اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

مسؤول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود:

مسجدمحوری اولویت برنامه‌های امسال است/ شعار سال رهبری در حلقه‌های صالحین تبیین می‌شود

مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: مسجدمحوری اولویت برنامه‌های امسال است و شعار سال رهبری در حلقه‌های صالحین تبیین می‌شود.

مسجدمحوری اولویت برنامه‌های امسال است/ شعار سال رهبری در حلقه‌های صالحین تبیین می‌شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان، حجت‌الاسلام سیدرضا مرتضوی صبح امروز در گردهمایی سرمربیان و مربیان نظام صالحین و فرماندهان پایگاه‌های بسیج روستایی شهر رودیان با بیان اینکه مسجدمحوری در سال جدید مورد توجه سازمان بسیج مستضعفین قرار دارد، اظهار کرد: امسال برنامه‌های حلقه‌های صالحین با کیفیت بالاتری مدنظر است و پایگاه‌ها باید در این راستا فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: حلقه‌های صالحین دارای کیفیت باشند و البته کیفیت آنها هم باید مورد توجه قرار گیرد.

مسؤول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود افزود: توجه به شعار سال رهبر انقلاب همیشه در حلقه‌های صالحین مورد توجه بوده است و امسال نیز باید تلاش کرد تا در حلقه‌های صالحین بیانات رهبر انقلاب در خصوص اهمیت اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید و اشتغال برای جامعه و به‌خصوص بسیجیان تبیین و تشریح شود.

مرتضوی با بیان اینکه تلاش همه مجموعه بسیج برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب برابر تهدیدهای گسترده دشمنان است، بیان کرد: نظام صالحین امروز با حضور در سنگر مسجد در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب و اسلام و ولایت گام برمی‌دارد و مربیان صالحین با توجه به راهبردها باید در این راستا حرکت کرده و فرماندهان پایگاه‌ها نیز کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ترویج منویات رهبر انقلاب و تبیین و تشریح آن در سطوح مختلف بسیج و بسط آن در جامعه سبب خواهد شد تا نفوذ دشمن در سطح جامعه کمتر و تهدیدات و آسیب‌های آنان کمتر شود.

انتهای پیام/74000/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول