اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

امیر قلعه‌نویی:

بعد از استقلال بیشترین حضورم در تراکتورسازی تبریز است/ بازی سختی برابر گسترش‌فولاد پیش رو داریم

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: بعد از تیم استقلال بیشترین حضورم در تیم تراکتورسازی تبریز است.

بعد از استقلال بیشترین حضورم در تراکتورسازی تبریز است/ بازی سختی برابر گسترش‌فولاد پیش رو داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امیر قلعه‌نویی عصر امروز در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمش برابر گسترش‌فولاد تبریز اظهار داشت: صعود تیم ملی ایران به جام جهانی موجب شادی و خرسندی همه ایرانیان است و پیروزی تیم ملی ایران را برابر حریفانش تبریک می‌گویم، اما نباید این صعود باعث شود که نقاط ضعف فوتبال کشورمان پنهان بماند و آرزو می کنم بعد از تیم برزیل، تیم ایران دومین تیم صعود کننده به جام جهانی باشد.

وی گفت: فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود را در لیگ برتر پیش رو داریم و گسترش‌فولاد یکی از تیم‌های تاکتیک پذیر فوتبال کشور است و نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کردیم و امیدواریم بازیکنان جانشین بتوانند شایستگی‌های خود را در این بازی به نمایش گذارند.

قلعه‌نویی گفت: از آقا آجرلو تشکر می‌کنم که به تنهایی بار تیم را به دوش کشیده است و در این مدت مشکلات زیادی برای تقویت تیم تراکتورسازی تحمل کرده‌اند.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: تنها بازیکن محروم ما در بازی فردا مهدی کیانی کاپیتان تیم است و مشخص نیست که ایران‌پوریان به بازی می رسد یا خیر و فرزاد حاتمی هم در اختیار باشگاه است.

امیر قلعه‌نویی در مورد حضورش در تیم تراکتورسازی در فصل آینده عنوان کرد: بعد از تیم استقلال بیشترین حضورم در تیم تراکتورسازی بوده است و دفعه قبل هم نمی‌خواستم از تیم تراکتورسازی جدا شوم و وقتی گفتند برای نقل و انتقالات حتی یک ریال هم پول نیست به این معنای بود که نمی‌خواهند من در این تیم حضور داشته باشم.

وی گفت: در مورد ماندنم باید بگویم منتظر هستم تا این 7 بازی به پایان برسید، باید بگویم ‌دعا می کنم که پنجره نقل انتقالات تابستانی تیم تراکتورسازی باز شود و بتوانیم در فصل جدید بازیکن جذب نمایم و مردم آذربایجان ملت شریفی هستند و لیاقت‌شان بالاتر از این حرف‌ها است.

وی در مورد مشکلات شکایت های بازیکن خارجی تیم تراکتورسازی گفت: به جای اینکه امروز برای تقویت تیم و جذب بازیکن جدید هزینه شود، برای بدهی های تیم هزینه می‌شود و وی بازی شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی یک وکیل برزیلی جذب شده است.

انتهای پیام/30/60017 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول