اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان خبر داد

افزایش 2 برابری سهم ایجاد اشتغال برای مددجویان در سال 96

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: توانمندسازی خانواده‌ها با محوریت اشتغال از اولویت‌های کاری کمیته امداد است که بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده سهم ایجاد اشتغال برای مددجویان این نهاد در سال 96 دو برابر خواهد شد.

افزایش  2 برابری سهم ایجاد اشتغال برای مددجویان در سال 96

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد خمینی استان زنجان، هدایت صفری صبح امروز در دیدار با کارکنان کمیته امداد شهرستان خدابنده و تبیین شعار سال در سال « اقتصاد مقاومتی تولید- اشتغال» در این شهرستان حضور یافت و برنامه‌های این نهاد در سال جدید را در حوزه توانمندسازی تشریح کرد.

وی با تبریک سال جدید با اشاره به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری به «اقتصاد مقاومتی : تولید-اشتغال» رویکرد این نهاد را در حوزه تأمین معاش، اقتصادی عنوان کرد و گفت:  فعالیت امداد منطبق بر اقتصاد و خروجی آن مسائل اجتماعی از جمله مسکن، معیشت، اشتغال، درمان و تحصیل است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان وظیفه امدادگران در کمیته امداد را در حوزه اقتصادی مقاومتی بسیار سنگین توصیف کرد و افزود: فعالیت ما در  کمیته امداد امام خمینی به‌عنوان مجموعه‌ای از بیت ولایت و بال عاطفی نظام در حوزه محرومیت‌زدایی باید به شکلی طراحی و انجام شود که موجبات تأمین و ثبات اقتصاد خانواده‌های نیازمند را فراهم آورد.

صفری سیاست‌گذاری برای افزایش مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های این نهاد را جزو اولویت‌های مهم کاری در سال جدید اعلام کرد و گفت: تقویت و افزایش منابع مردمی برای خدمت‌رسانی از مؤلفه‌های مهم در اقتصاد مقاومتی در امداد است که باید در تمامی فعالیت‌ها مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: با همین نگاه ارزشی در روزهای پایانی سال گذشته در فعالیت‌ها، به‌ویژه در بخش‌های اشتغال و جشن نیکوکاری و با حضور مردم و همراهی مسؤولان خدمات ارزنده‌ای به نیازمندان ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی نیاز به تفکر و تعقل باهمت مضاعف و مدیران جهادی و ارزشی دارد، اظهار کرد: تحلیل درست، شناخت صحیح، ارزیابی و اندازه‌گیری اثربخشی کارها موجب می‌شود نسخه مناسبی برای خانواده‌ها با رویکرد اقتصاد مقاومتی ارائه شود.

صفری برنامه‌ریزی مناسب برای بالا بردن توان خانواده‌ها در حوزه تأمین اقتصاد خانواده با ارائه آموزش‌های مرتبط با ایجاد اشتغال و ارائه مشاوره‌های صحیح شغلی به جامعه هدف را از راهکارهای دیگر اثربخشی فعالیت‌ها دانست و گفت : ارائه طرح‌های نو و بدیع و منطبق با ظرفیت‌های محلی در حوزه اشتغال که با تولید فکر و اندیشه حاصل می‌شود، در توانمندی خانواده‌ها بسیار اثربخش است.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی خانواده‌ها با محوریت اشتغال از اولویت‌های کاری کمیته امداد امام خمینی است افزود:  بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده سهم ایجاد اشتغال برای مددجویان این نهاد در سال 96 حداقل دو برابر خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان تحقق کامل این برنامه را در گرو درک صحیح از مبانی اقتصاد مقاومتی با استفاده از اندیشه زیبا دانست و گفت : این کار با مثبت اندیشی و نوسازی مدل‌های ایجاد اشتغال و فعالیت زنجیره‌ای بر اساس ظرفیت‌های محلی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول