اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

18 و 19 فرودين ماه

حامد همايون در زنجان مي‌خواند

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان زنجان از برگزاري كنسرت حامد همايون در 18 و 19 فروردين‌ماه خبر داد و گفت: قطعات اجرايي در اين كنسرت مشخص شده است.

حامد همايون در زنجان مي‌خواند

ایرانه حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان طی سال برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در روز 18 و 19 فروردین ماه نیز کنسرت حامد همایون برگزار می‌‎شود، تصریح کرد: این کنسرت در دو سانس برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه این کنسرت در دو سانس 18 و 30 دقیقه و 20 و 30 دقیقه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: آهنگ‌های مربوط به این دو سانس مشخص شده است.
حیدری ادامه داد: طبق برنامه‌ در این دو سانس قطعات «بارون که زد»، «جادوی نگاه»، «آه نکش»، «مردم شهر»، «چتر خیس»، «به چشمات قسم»،«شیدایی»، «خدا همین حوالی»، «هیهات»، «بی‌معرفت»، «دنیای من»، «نگاهم کن»، «مجنون»، «چنین کنم چنان کنم»، «قسمت»، «می‌روم»،  «دیونگی» و «حکم» اجرا خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه مجوز این کنسرت صادر شده است، تصریح کرد: مجوز برای اجرای چهار سانس صادر شده است.
وی با بیان اینکه موسسه فرهنگی هنری "ندای چنگ" اقدام به برگزاری این برنامه می‌کند، گفت: این کنسرت همچون روال کنسرت‌های قبلی در سالن هلال زنجان برگزار می‌شود.
گفتنی است، کنسرت حامد همایون توسط گروه "ترانه‌وار" به سرپرستی مهیار رجب‌پور و خوانندگی حامد همایون اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/73004/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول