اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

رئیس جمعیت هلال‌احمر بادرود خبر داد

بهره‌مندی 725 نفر از طرح ایمنی و راهنمایی جوانان هلال‌احمر بادرود

رئیس جمعیت هلال‌احمر بادرود گفت: از آغاز طرح‌های هلال‌احمر در نوروز امسال 725 نفر از طرح ایمنی و راهنمایی جوانان و 54 تن حادثه‌دیده از خدمات هلال‌احمر بهره‌مند شدند.

 بهره‌مندی 725 نفر از طرح ایمنی و راهنمایی جوانان هلال‌احمر بادرود

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، علی کفاشی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص اجرای طرح امداد و نجات نوروزی اظهار کرد: از آغاز طرح‌های هلال‌احمر در نوروز امسال 725 نفر از طرح ایمنی و راهنمایی جوانان و 54 تن حادثه‌دیده از خدمات هلال‌احمر بادرود بهره‌مند شدند.

وی ضمن تقدیر از مدیریت مرکز فوریت‌های پزشکی نطنز برای هماهنگی در مأموریت‌های جاده‌ای، افزود: با شروع طرح‌های نوروزی از 25 اسفندماه سال گذشته لغایت 13 فروردین امدادگران و نجات‌گران این جمعیت با حضور در 16 عملیات جاده‌ای 22 تن را نیز به مراکز درمانی منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بادرود از اسکان اضطراری 3 خانوار در ایام تعطیلات خبر داد و تصریح کرد: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کشور و مدیریت آستان امامزاده آقا علی عباس(ع) و جهت سهولت اسکان زائران تعداد 100 دستگاه چادر امدادی جهت اسکان با به‌کارگیری 12 نجات‌گر برادر نصب و در این ایام به ارائه خدمات پرداخت.

وی در خصوص سایر خدمات ارائه‌ شده در ایستگاه امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر بادرود اضافه کرد: آذین‌بندی محوطه پایگاه و مسیر منتهی با پرچم هلال‌احمر و جمهوری اسلامی، ایجاد فضای سبز و سفره هفت‌سین، برگزاری مسابقه فرهنگی، ایستگاه آب جوش صلواتی، پخش اذان و آماده‌سازی فضای نماز از جمله این برنامه‌ها بود.

کفاشی از به‌ کارگیری یکی از کارکنان و 15 نفر از اعضای جوانان و استقرار دو دستگاه چادر جوانان و خیمه نماز از ساعت 8 صبح لغایت 8 شب به‌ صورت پست 12 ساعته در ایستگاه امداد و نجات نوروزی خبر داد و گفت: در این ایام 112 نفر از فضای دوستدار کودک، 75 نفر از خیمه نماز استفاده کرده و 520 نفر از هم‌وطنانمان میثاق‌نامه و کمپین نه به تصادفات را امضا کرده و 1800 بروشور، نقشه و پمفلت امدادی توزیع شد.

انتهای پیام/63090/ 30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول