اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خوزستان

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در خوزستان:

«جمنا» خود را فراتر از یک حرکت حزبی می‌داند/ بزرگ‌ترین ضعف دولت یازدهم ناکارآمدی است

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در خوزستان با بیان اینکه «جمنا» خود را فراتر از یک حرکت حزبی می‌داند، گفت: بزرگ‌ترین ضعف دولت یازدهم ناکارآمدی است.

«جمنا» خود را فراتر از یک حرکت حزبی می‌داند/ بزرگ‌ترین ضعف دولت یازدهم ناکارآمدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید کریم حسینی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان خوزستان، اظهار کرد: فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب در 27 شهرستان خوزستان آغاز شده و بسیاری از علما، اساتید دانشگاه، فعالان اجتماعی و سیاسی و مردم از این حرکت استقبال کرده‌اند.

وی ادامه داد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با حضور 18 حزب و جمعیت سیاسی در پایتخت شکل گرفت و به تبع حرکت شکل گرفته در تهران، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان‌ها هم آغاز به کار کرد و در مدت زمان کوتاهی با یک کار تشکیلاتی به یک سازمان مشخص رسید.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان خوزستان تصریح کرد: پس از منسجم شدن حرکت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، برخی از رقبای سیاسی به تکاپو افتادند و همه این اتفاقات ناشی از افزایش استقبال مردم از این حرکت است.

حسینی افزود: شکل‌گیری حرکت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مستلزم حضور فعال مردم بود وگرنه هیچ سازمان و حزبی در این مدت زمان کم توانایی عرض اندام پیدا نمی‌کرد، البته «جمنا» خود را فراتر از یک حرکت حزبی می‌داند که برای انسجام‌بخشی، همدلی و هم‌افزایی بین نیروهای انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه موضع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شفاف است، خاطرنشان کرد: همه فعالان سیاسی که نسبت به انقلاب دلسوز هستند در راستای حرکت «جمنا» قرار می‎گیرند و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد فضای دوقطبی و حذف رقبا نیست.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان خوزستان متذکر شد: «جمنا» به دنبال تجمیع و گردآوری تجربیات احزاب و تشکل‌های مختلف است و به همین دلیل احزاب و جریانات مختلف از این حرکت مردمی استقبال کرده‌اند.

حسینی در ادامه اضافه کرد: «ادبیات منقلی» توهین به شعور مردم است. «جمنا» حرکت افرادی که به دنبال ایجاد فضای دوقطبی هستند را نفی می‌کند و معتقد به حضور فعال در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با رعایت اخلاق‌مداری است.

وی با ناکارآمد دانستن دولت یازدهم، این مسأله را بزرگ‌ترین ضعف دولت روحانی دانست و افزود: وقتی از مشکلات اقتصادی مردم صحبت می‌کنیم و می‌گوئیم دولت برای رفع این مشکلات ناکارآمد است، به این معنی است که «جمنا» برای برون‌رفت از این وضعیت برنامه دارد و مطالعات گسترده‌ای در این زمینه انجام شده است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان خوزستان در پایان گفت: فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بهمن ماه سال گذشته طی نامه 11040 به اطلاع کمیسیون ماده 10 وزارت کشور رسید و نامه منتشر شده از استانداری خوزستان مبنی بر فعالیت غیر قانونی این جبهه در استان به دلیل بی‌اطلاعی مدیران استانداری خوزستان از وضعیت سیاسی است.

انتهای پیام/72029/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول