اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

فرمانده پلیس راه‌های استان گلستان خبر داد

شناسایی 123 نقطه پرخطر در گلستان/ کاهش تصادفات فوتی در ایام نوروز

فرمانده پلیس راه‌های استان گلستان از شناسایی 123 نقطه پرخطر و حادثه‎خیز در استان خبر داد و گفت: در 48 نقطه پرخطر بحث آشکارسازی انجام شده است.

شناسایی 123 نقطه پرخطر در گلستان/ کاهش تصادفات فوتی در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی عبدی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: تا پیش از سال جدید در 48 نقطه پرخطر  استان آشکارسازی انجام شد اما تنها نباید به آشکارسازی این نقاط اکتفا کرد بلکه باید در صدد رفع معایب نیز باشیم به عنوان مثال در محور توسکستان به خوش‌ییلاق هنوز جای کار زیادی وجود دارد.

وی تصریح کرد: در راه‌های فرعی و روستایی، کوهستانی و جنگل گلستان هنوز مشکلاتی وجود دارد و لازم است با اختصاص اعتبار لازم این مشکلات هر چه زودتر رفع شود.

فرمانده پلیس راه‌های استان گلستان در ادامه از کاهش تصادفات فوتی در ایام نوروز و با اجرای طرح نوروزی خبر داد و گفت: خوشبختانه شهروندان عزیز در طرح نوروزی قوانین را رعایت کردند و به توصیه‎های همکاران توجه داشتند که نتیجه این امر کاهش تصادفات و مرگ و میر ناشی از حوادث جاده‎ای بود.

عبدی با بیان اینکه استان گلستان در بحث تصادفات با موتورسیکلت در کشور رتبه خوبی را ندارد، گفت: گلستان رتبه سوم تصادفات با موتورسیکلت را دارد و درصد زیادی از مرگ و میر در حوزه راهنمایی و رانندگی و تردد بین جاده‎ای مربوط به راکبین موتورسیکلت است از آنجایی‎که یکسری از راکبین موتورسیکلت قوانین را رعایت نمی‌کنند و موجب مزاحمت برای دیگران می‎شوند در صورت نداشتن کلاه ایمنی، بیمه و مدارک لازم بر اساس ضوابط موتورسیکلت آنها توقیف خواهد شد.

وی بیان کرد: در صورت راه‎اندازی پیست موتورسواری و اتومبیلرانی در استان شاهد کاهش تصادفات خواهیم بود در واقع راه‎اندازی پیست موتورسواری خواست قلبی ماست چرا که معتقد هستیم جوان موتورسوار در مکان مناسب و با رعایت قوانین باید به تفریحات سالم بپردازد.

انتهای خبر/ 83017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول