اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یادداشت  /  تاریخ نگار

33 سال پیش در چنین روزی

توصیه ناطق نوری به هواداران کاندیداها/ خوشنودی آمریکای جهانخوار را فراهم نکنید

هر گونه اقدام غیر قانونی تحت عنوان پشتیبانی از کاندیداها و یا علیه کاندیداهای دیگر و یا به منظور اعتراض به نتایج انتخابات صورت بگیرد بهانه مناسبی برای ضد انقلاب منزوی و موجب خوشنودی آمریکای جهانخوار خواهد بود.

توصیه ناطق نوری به هواداران کاندیداها/ خوشنودی آمریکای جهانخوار را فراهم نکنید

رخدادهای 28 فروردین 63

چکیده:

  • نتایج انتخابات در بیش از 135 شهر کشور اعلام شد.

 

  • ناطق نوری: هر گونه اقدام غیر قانونی تحت عنوان پشتیبانی از کاندیداها و یا علیه کاندیداهای دیگر و یا به منظور اعتراض به نتایج انتخابات بهانه مناسبی برای ضد انقلاب خواهد بود.

 

  • عوامل انتظامی موظفند متخلفین را طبق مقررات تحت پیگرد قانونی قرار دهند.

 

  • هاشمی: مردم ثابت کردند که همانند روزهای اول انقلاب و با عمقی از آگاهی و شعور در صحنه هستند.

 

  • بنیاد مستضعفان واحدهای کوچک خود را به بخش خصوصی واگذار می کند.

 

  • آبزرور از تلاش شرق و غرب برای تقویت نظامی عراق پرده برداشت.

 

  • آمریکا اطلاعات ماهواره ای را در مورد نقل و انتقال نیروهای ایرانی در اختیار عراق می گذارد.

 

  • شوروی و فرانسه با آخرین سرعتی که می توانند سیل تسلیحات را به عراق  سرازیر کرده اند.

 

نتایج انتخابات در 135شهر

کار شمارش آرا در اکثر شهرهای کوچک به پایان رسیده و نتایج قطعی آن اعلام شده است شمارش آرا در چند شهر مهم و مراکز پرجمعیت بعضی از استان ها همچنان ادامه دارد بر اساس این گزارش نتایج قطعی در 135 شهر کشور اعلام شده است.

مصطفی تهرانی مدیرکل انتخابات وزارت کشور نیز درباره مرحله دوم انتخابات گفت: وزارت کشور با هماهنگی شورای نگهبان زمان مرحله دوم انتخابات را ظرف یک ماه پس از اعلام نتایج مرحله اول و تائید صحت انتخابات توسط شورای نگهبان تعیین و اعلام خواهد کرد.

 

هشدار ناطق نوری نسبت به اقدامات غیرقانونی در انتخابات

حجت الاسلام ناطق نوری نیز درباره پایان انتخابات ، شمارش آراء ماخوذه و نتایج اعلام شده اطلاعیه ای را منتشر کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: هرگونه نظر یا شکایتی در رابطه با مراحل مختلف اجرایی انتخابات و یا نتایج به دست آمده باید به هیئت اجرایی یا هیئت نظارت شورای نگهبان ارسال شود. بدیهی است هر گونه اقدام غیر قانونی تحت عنوان پشتیبانی از کاندیداها و یا علیه کاندیداهای دیگر و یا به منظور اعتراض به نتایج انتخابات صورت بگیرد بهانه مناسبی برای ضد انقلاب منزوی و موجب خوشنودی آمریکای جهانخوار خواهد بود عوامل انتظامی نیز موظفند متخلفین را طبق مقررات تحت پیگرد قانونی قرار دهند.(1)

 

هاشمی: مردم ما ثابت کردند که همانند روزهای اول انقلاب همراه انقلابند

مجلس شورای اسلامی امروز به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی جلسه علنی داشت.

آقای هاشمی در جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: الحمدلله با حضور گسترده مردم و پشتکار و نظارت و خدمات مسوولان اجرای انتخابات، دومین دوره مجلس شورای اسلامی با انتخاباتی سالم و مورد علاقه مردم محقق شد.

هاشمی افزود: علیرغم تبلیغات و سمپاشی های دشمنان اسلام وانقلاب، مردم ما ثابت کردند که همانند روزهای اول انقلاب و با عمقی از آگاهی و شعور همراه انقلابند و در صحنه هستند، ما برای این مردم شهیدپرور، غیور، هوشیار و مسلمان از خداوند خیر و برکت می خواهیم و برای مسوولان توفیق خدمت به این مردم و از زبان همه برای این رهبر بزرگوار که این چنین مردم را و جامعه را و انقلاب را به سوی اهدافش هدایت می کنند از خداوند عمر با برکت بیشتر تقاضا داریم.(2)

 

واگذاری واحدهای کوچک بنیاد مستضعفان به بخش خصوصی

طباطبایی سرپرست بنیاد مستضعفان کشور که به اتفاق معاون امور استان های این نهاد به شهر کرد سفر کرده است طی نشستی با سرپرستان و مسئولان واحدهای بنیاد مستضعفان عملکرد و چگونگی طرح خانه تکانی بنیاد مستضعفان را مورد بررسی قرار داد.

 بنیاد مستضعفان بر اساس طرح خانه تکانی واحدهای مختلف کوچک خود را باید به بخش خصوصی واگذار کند.(3)

 

آبزرور: آمریکا تهدید ایران را بی نهایت جدی گرفته است

تلاش آمریکا و هم پیمانان غربی اش و کشورهای مرتجع عربی برای جلوگیری از سقوط صدام و شکست عراق در جنگ تحمیلی در شماره دیروز نشریه آبزرور انگلیس تشریح شد.

آبزرور در مطلبی با اشاره به آمادگی رزمی رزمندگان اسلام هراس آمریکا از پیروزی جمهوری اسلامی در جنگ را یادآوری کرده و می نویسد: آمریکایی ها که از مدت ها پیش می گفتند می توان از گسترش جنگ جلوگیری کرد اکنون تهدید ایران را بی نهایت جدی گرفته اند.

آبزرور می افزاید: آمریکا اطلاعات ماهواره ای را در مورد نقل و انتقال نیروهای ایرانی در اختیار عراق می گذارد و شوروی و فرانسه با آخرین سرعتی که می توانند سیل تسلیحات را به این کشور سرازیر کرده اند. ریگان هفته گذشته نیز یک هیئت بلند پایه به خلیج فارس فرستاد تا چگونگی تقویت نیروهای عراقی را مورد ارزیابی قرار دهد.

این نشریه در ادامه از قول برنامه ریزان غربی می افزاید: عراق اگر ناگزیر شود بار دیگر از سلاح شیمیایی استفاده خواهد کرد و بمباران هدف های غیر نظامی را از سر خواهد گرفت.(4)

منابع:

1. اطلاعات، 28 فروردین 63، ص 2
2. اطلاعات، 28 فروردین 63، ص 1
3. کیهان، 28 فروردین 63، ص 2
4. کیهان، 28 فروردین 63، ص 24


انتهای متن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول