اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان شرقی خبر داد

امدادرسانی های نجاتگران آذربایجان شرقی به حوادث سیل در 10 شهرستان / جستجوی مفقودین سیل در عجب شیر و آذرشهر

مدیر عامل هلال احمر آذربایجان شرقی از امدادرسانی گسترده نجاتگران هلال احمر به حوادث سیل و آبگرفتگی خبر داد.

امدادرسانی های نجاتگران آذربایجان شرقی به حوادث سیل در 10 شهرستان  / جستجوی مفقودین سیل در عجب شیر و آذرشهر

 سعید کنعانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: به دنبال بارش شدید باران در آذربایجان شرقی و وقوع سیل و آبگرفتگی در پاره ای از روستاها ، نجاتگران جمعیت هلال احمر استان به کمک سیل زدگان  شتافته اند.

وی ادامه داد: از صبح  امروز جمعه 25 فروردین  بدنبال ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران در سطح استان نجاتگران جمعیت هلال احمر استان به حالت آماده باش در آمده و ضمن پوشش حوادث جاده ای نسبت به امدادرسانی به سیل و آبگرفتگی معابر و منازل در روستاها پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان که به همراه نجاتگران و تیم‌های امدادی در روستای بیرق تبریز حضور یافته بود و از نزدیک عملیات  امدادرسانی به سیل زدگان را مدیریت می‌کردافزود: از بدو دریافت گزارش هایی مبنی بر وقوع سیل و آبگرفتگی منازل روستایی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و شعب تابعه با انجام دهها عملیات امدادی به کمک سیل زدگان شتافته اند.

 کنعانی خاطرنشان کرد: نجاتگران هلال احمر آذربایجان شرقی در شهرستان های چاراویماق  " روستای آرازگونی" ، بستان آباد "روستای نهر" ، شهرستان ویژه مراغه روستاهای "کرده ده و بیان لوجه " ، شهرستان ورزقان "روستای کاسین" ،روستای " بیرق باسمنج" تبریز ، شهرستان ملکان روستای آغچه دیزج، شهرستان هریس روستای شیران و در سطح تبریز به  محدوده عباسی و باغمیشه"آذر ساتراپ"  مراجعه کرده و به رفع آبگرفتگی منازل و اسکان افراد در مکانهای امن  اقدام کرده اند و این امدادرسانی ها در سایر نقاط  کماکان  تداوم دارد.

 این مقام مسئول تاکید کرد: بدنبال دریافت گزارش هایی از شهرهای عجب شیر" روستاهای یایچی ، خنیان و چنار" و آذرشهر  مبنی بر گستردگی سطح  حادثه سیل، دهها تن نجاتگر ورزیده سیلاب و تیم واکنش سریع  با خودروهای امدادی و خودروی آرگو به محل های یاد شده اعزام شده و به همراه نجاتگران شهرستان‌های یاد شده و شهرهای معین مشغول امدادرسانی به سیل زدگان و جستجوی مفقودین هستند.

وی تصریح کرد: در مواقع بارندگی و سیلاب جمعیت هلال احمر  محیط های روستایی را که متولی خاصی ندارد پوشش داده و در  شهرها به عنوان نیروی کمکی در کنار آتش نشانی و شهرداری در حد توان در خدمت حادثه دیدگان است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول