اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

مربی سابق تیم ملی به اظهارات پیمان اکبری واکنش نشان داد

شهنازی: منش برخی‌ها با روحیه مردانگی ولاسکو سازگاری نداشت/ ولاسکو به کنار چرا کواچ و لوزانو از آقایان استفاده نکردند؟

مربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: منش و کردار برخی‌ها با روحیه مردانگی ولاسکو سازگاری نداشت.

شهنازی: منش برخی‌ها با روحیه مردانگی ولاسکو سازگاری نداشت/ ولاسکو به کنار چرا کواچ و لوزانو از آقایان استفاده نکردند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، چندی پیش پیمان اکبری، مربی جدید تیم ملی والیبال ایران در اظهار نظری پیرامون خولیو ولاسکو، سرمربی سابق تیم ملی اظهار داشت: ولاسکو دوست نداشت آدم‌هایی مثل من که ممکن است آینده‌ای داشته باشند در کنارش قرار بگیرند.

این اظهار نظر مربی جدید تیم ملی واکنشی از سوی ناصر شهنازی، مربی سابق تیم ملی و دستیار خولیو ولاسکو داشت. شهنازی در این خصوص متنی را در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد که به شرح زیر است:

«بزرگترین مصیبت برای یک انسان این است که نه سواد حرف زدن داشته باشد و نه شعور خاموش ماندن.

در چند وقت اخیر صحبتهایی در خصوص اسطوره ورزش دنیا یعنی ولاسکو از طریق بعضی افراد که جایگاهشان را نه بر حسب لیاقت که بر پایه ارتباطات، میراث خواری و سفارش دوستان سیاست‌بازشان به دست آورده‌اند مطرح گردیده که جای بسی تعجب و سوال دارد.

اگر بخواهم قوه تخیل خویش را به پرواز در بیاورم و سخنان دوستان را در آرژانتین با ذکر نام گوینده برای ولاسکو ترجمه کنم، با شناختی که از ایشان دارم جوابشان این خواهد بود که برای متنفر شدن از کسانی که از من متنفرند اصلآ وقت ندارم چون بسیار سرگرم دوست داشتن کسانی هستم که دوستم دارند.

مردم ما بسیار آگاه و با هوش هستند و شناخت بسیار خوبی نسبت به همه افراد دارند و می‌دانند که در سالیان اخیر، والیبال ما مراحل رشد و ترقی خود را چگونه آغاز و سپری کرده و مدیون چه افرادی هست. رشد و بالندگی و جهانی شدن والیبال و ایجاد ارتباط با کشورهای صاحب سبک و تزریق خودباوری، اصول اخلاقی و جنگندگی و ... دقیقاً از زمان حضور ولاسکو در ایران شکل گرفت. چه بسا که خیلی‌ها خواستند این واقعیت را کتمان کنند که مرور زمان مهر تائیدی شد بر این واقعیت.

دوستان فرموده‌اند که ولاسکو دوست نداشت آینده‌داران!! در کنارش باشند، زهی خیال باطل و این سخن از خود شیفتگی افراد نشآت می‌گیرد. چرا که ولاسکو نه تنها شما بلکه همه را دعوت کرد، اما رفتار، کردار و منش شما با روحیه مردانگی ایشان سازگاری نداشت. شماها آمده بودید که دستیاری ایشان را یدک بکشید و خودنمائی کنید. نیامده بودید که کمکش کنید! نیامده بودید که از این اسطوره کار یاد بگیرید!

ایشان افرادی می‌خواستند که عشق‌شان والیبال و اعتلای پرچم کشورشان باشد و تشنه در قله بودن این ورزش. شما همه دعوت بودید ولی ولاسکو نه تنها مربی بود بلکه روانشناس هم بود و به سخنی دیگر منافع تیم را به منافع فردی ترجیح می‌داد و هیچگونه توصیه‌ای از طرف هیچکس را هم از جهت مربی و هم از منظر بازیکن قبول نداشت و اعتقاد راسخ به شایسته‌سالاری داشتند و جایگاهی برای خودشیفتگان تعریف نمی‌کردند.

او یک اسطوره بود، هست و خواهد بود چون عاشق کارش و مردم بود.

اویک انسان واقعی بود.

حالا ولاسکو به کنار چرا کواچ شما را نخواست و یا لوزانو؟!

و اینها همه علامت‌های سوال بزرگی است که جوابش را آنها که پیچش مو می‌بینند می‌دانند!

و حال که با سوابق درخشان!! با توصیه دوستان البته برای حفظ منافع شخصی در کنار مربی جدید قرار گرفته‌اید، نطقتان باز شده و همه را زیر سوال برده و تحقیر می‌کنید! و چه زود قضاوت می‌کنید در مورد مربی جدید و چقدر تعریف و تمجید!!!

منتظر گذر زمان هستیم تا عملکرد شما را هم ببینیم و قضاوت را می‌سپاریم به مردم فهیم، هوشمند و والیبال دوست کشور عزیزمان.

و در آخر اینکه رفتار انسان باز خوردی دارد که نهایتاً به خود فرد باز خواهد گشت. با توجه به رزومه‌تان در سال‌های ماضی در گفتار، کردار و رفتارتان تجدید نظر کنید.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول