اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس

امام جمعه کامفیروز تاکید کرد:

لزوم بهره‌گیری از موقعیت ویژه توریستی بهشت گمشده

امام جمعه کامفیروز با بیان اینکه بهشت گمشده یادگار شهید محراب آیت‌الله دستغیب است، بر لزوم همکاری مردم و مسؤولان جهت حفظ امنیت مسافران و خدمات‌رسانی به آن‌ها تاکید کرد.

لزوم بهره‌گیری از موقعیت ویژه توریستی بهشت گمشده

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، امام‌جمعه کامفیروز در دیدار با رئیس، قاضی و کارکنان دادگاه عمومی این بخش ضمن تبریک سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال مزین شده به بیان مطالبی پیرامون مسائل فرهنگی بخش و شهر پرداخت.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت‌های رئیس و کارکنان دادگاه کامفیروز خواستار برگزاری نشستی با شوراهای حل اختلاف دو بخش شد و اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری این نشست بیش‌ازپیش مشکلات منطقه را بررسی و آسیب‌شناسی کنیم و با تعامل بین این دو نهاد و دیگر نهادهای انقلابی مشکلات منطقه را به حداقل برسانیم.

وی به پتانسیل تفرجگاه بهشت گمشده در جذب توریسم و گردشگر پرداخت و افزود: این تفرجگاه که یادگار شهید محراب حضرت آیت‌الله دستغیب است موقعیت توریستی ویژه‌ای در کشور دارد و سالانه پذیرای مسافران زیادی از سراسر کشور است.

امام‌جمعه کامفیروز افزود: مردم منطقه باید ضمن نگهداری از این موهبت الهی، همکاری لازم را جهت حفظ امنیت مسافران و خدمات‌رسانی به آن‌ها و جلوگیری از هرگونه مزاحمت و تخلف احتمالی با مسئولان داشته باشند.

به گزارش فارس، در پایان این دیدار رئیس دادگاه عمومی گزارشی از عملکرد این دادگاه ارائه و از همکاری و تعامل نهاد نمازجمعه قدردانی کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول