اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

سفیر سوریه در تهران

جنایات تروریست‌ها در فوعه و کفریا بر کارنامه سیاه گروه‌های تکفیری و حامیان آنها می‌افزاید

سفیر سوریه در تهران گفت: جنایات اخیر تروریست‌ها در فوعه و کفریا بر کارنامه سیاه و تیره گروه‌های تکفیری و تروریستی و کشورهای حامی آنان می‌افزاید.

جنایات تروریست‌ها در فوعه و کفریا بر کارنامه سیاه گروه‌های تکفیری و حامیان آنها می‌افزاید

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، عدنان محمود سفیر سوریه در ایران تاکید کرد: انفجار تروریستی که گروه‌های تروریستی تکفیری با حمله به اتوبوس‌های حامل مردم فوعه و کفریا در منطقه راشدین حلب انجام دادند جنایت وحشیانه‌ای علیه زنان و کودکان می‌باشد و بر کارنامه سیاه و تیره این گروه‌های تکفیری و تروریستی و کشورهای حامی آنان در ادامه قتل مردم سوریه و ارتکاب شنیع‌ترین کشتارها در تاریخ علیه این مردم به دور از هرگونه بازدارندگی اخلاقی و دینی و یا انسانی می‌افزاید.

وی به تصاویر هولناک به شهادت رسیدن و مجروح شدن صدها تن از کودکان و زنان که در داخل این اتوبوس‌ها حضور داشتند اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی و دولت آمریکا که به دروغ مدعی علاقه‌مندی به امنیت و زندگی مردم سوریه هستند، هیچگونه توجهی به این جنایت از خودشان نشان نداند.

عدنان محمود افزود: دست‌های کشورهای غربی و مزدوران آنان در منطقه که حمایت از گروه‌های تروریستی در سوریه را ادامه می‌دهند با خون کودکان و زنانی که جان خود را در این اقدام جنایتکارانه تروریستی علیه اتوبوس های حامل مردم کفریا والفوعه، از دست دادند آغشته است.

سفیر سوریه اضافه کرد: هدف اصلی کشورهای حامی تروریسم در سوریه از این اقدام وحشیانه تروریستی متزلزل کردن روحیه والای مردم، حمایت از تروریست‌ها و ناکام کردن روند آشتی‌های محلی فراگیر در سوریه می‌باشد و در راستای خدمت به گروه‌های تکفیری تروریستی قرار می‌گیرد که متحمل شکست‌هائی در مناطق مختلف سوریه شده‌اند.

وی تاکید کرد: این اقدامات تروریستی وحشیانه که با حمایت کشورهای غربی، ایالات متحده آمریکا و مزدوران آنان در منطقه علیه کودکان و زنان سوریه انجام گرفت بر اراده و عزم مردم و ارتش سوریه به ادامه جنگ با تروریست‌های تکفیری و نابودی آنان در جای جای کشور سوریه و ناکام گذاردن اهداف این توطئه تجاوزگرانه تروریستی علیه سوریه و تمامی منطقه، می‌افزاید.

عدنان محمود افزود: رویدادها و واقعیت‌های مرتبط با این جنایت تروریستی سبوعانه و اقدامات ننگین تروریستی گذشته تاکیدی بر رابطه تنگاتنگ موجود بین گروه‌های تروریستی تکفیری و کشورهای حامی آنان و هماهنگی‌های انجام گرفته در اتاق‌های عملیاتی، لجستیکی، سیاسی و رسانه‌ای مشترک می‌باشد که در این راستا به سانسور رسانه‌ای دستگاه‌های تبلیغاتی غربی در خصوص این کشتار وحشیانه اشاره کرد.

وی در پایان تاکید کرد: راهبرد مشترک سوریه، ایران، روسیه، حزب الله و دوستان‌شان در جنگ علیه تروریسم جهت شکست تروریست‌های تکفیری و حامیان آنان که امنیت منطقه و مردم آن و کل جهان را در معرض خطر قرار می‌دهد، بیش از پیش استحکام می‌یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول