اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کردستان

مدیرکل کمیته امداد کردستان:

مبارزه با فقر فکر جدید و خرد جمعی می‌خواهد/تشکیل اتاق فکر در کمیته امداد

.مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان با بیان اینکه مبارزه با فقر فکر جدید و خرد جمعی می‌خواهد گفت: به همین منظور تشکیل اتاق فکر را در اولویت برنامه‌های خود در این نهاد قرار داده‌ام.

مبارزه با فقر فکر جدید و خرد جمعی می‌خواهد/تشکیل اتاق فکر در کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج،  شیخی‌زاده ظهر امروز در مراسم تودیع مدیرکل سابق کمیته امداد کردستان و معارفه خود در سنندج، ضمن تقدیر از اعتمادی که به انتخابش به عنوان مدیرکل این نهاد شده است، اظهار کرد: آنچه لازم بود در مورد وظایف امداد گفته شد و نیاز به تکرار نیست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان گفت: امروز شروع کار بنده در این مجموعه است و قطعا در جلسات و برنامه‌های مختلف به صورت مفصل در خدمت همشهریان خواهم بود.

شیخی‌زاده با بیان اینکه کمیته امداد مولود انقلاب اسلامی است،افزود: همه ما به خوبی می‌دانیم که از ویژگی‌های انقلاب‌های بزرگ ایجاد نهادهای جدید است.

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب‌ها برای انیکه بتوانند به اهدافی که به دنبال آن است برسد ایجاد این گونه نهادها امری ضروری است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان با بیان اینکه اهداف انقلاب را باید در کلام رهبر و امام ببینم، اظهار داشت: اهداف انقلاب را باید در تحلیل‌های سیاسی تحلیلیگران ببینیم و براساس آن برنامه ریزیهای لازم را انجام دهیم.

به گفته شیخی‌زاده، انقلاب برای اینکه تثبیت داشته باشد، باید به اهدافی که برای آن شکل گرفته دستیابد که این مهم مستلزم ایجاد همین نهادها است.

وی با بیان اینکه هر نهادی یک سری برنامه‌ها دارد که باید به همه آنها پرداخت، گفت: البته مهم‌ترین چیز در این عرصه این است که براساس اولویت‌بندی‌ها حرکت کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان با تاکید بر اینکه کار و تلاش اولویت امداد است، خاطرنشان کرد: باید در این راستا نیز براساس قانون و اسناد بالادستی حرکت کنیم تا به نتایج و خروجی‌های مطلوب دستیابیم.

شیخی‌زاده تصریح کرد: توانمندسازی، خوداتکایی و کمک به رشد اعتقادی مددجویان از اولویت‌هایی است که باید در این مجموعه به آن توجه و در این راستا گام برداریم.

وی با بیان اینکه اعتمادسازی از دیگر نکات مهمی است که باید مورد توجه قرار دهیم، اضافه کرد: همه این کارها برای این است که ما با فقر مبارزه کنیم که در این مبارزه باید همه پای کار بیایند تا بتوانیم قدمی در راستای کاهش فقر برداریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان گفت: ایجاد اتاق فکر از قشرهای مختلف و پیشکسوتان این نهاد، جامعه هدف و سایر افراد جامعه از اولویت‌های من در این مجموعه خواهد بود.

شیخی‌زاده با بیان اینکه مبارزه با فقر فکر جدید و خرد جمعی می‌خواهد اظهار کرد: دست یاری به سوی همه مسوولان استانی به ویژه نماینده ولی فقیه و استاندار و غیره دراز می‌کنم تا بتوانم قدم کوچکی در راستای انجام این وظیفه دینی بردارم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول