اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  سایر حوزه ها

بیانیه معاونت بین‌الملل بسیج در محکومیت جنایت تروریست‌ها در سوریه

در پی حمله تروریستی به کاروان غیرنظامیان فوعه و کفریا که عازم حلب بودند، معاونت بین‌الملل بسیج مستضعفین بیانیه‌ای را در محکومیت این جنایت صادر کرد.

بیانیه معاونت بین‌الملل بسیج در محکومیت جنایت تروریست‌ها در سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در پی حمله تروریستی به کاروان غیرنظامیان فوعه و کفریا که عازم حلب بودند، معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین، مرکز جهانی حمایت از حقوق بشر، مجمع جهانی مستضعفین، کنگره بین المللی شهدای جهان اسلام، اندیشکده راهبردی روابط بین الملل، پژوهشگاه مطالعات جهان و پژوهشکده جهان اسلام در بیانیه‌ای مشترک، این اقدام جنایتکارانه را محکوم کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

 

«و نرید أن نمن على الذین استضعفوا فى الأرض و نجعلهم أئمّة و نجعلهم الوارثین»

 

بار دیگر دست جنایتکار آمریکای جهانخوار و اسرائیل خبیث از آستین  تروریست های مزدور درآمد و دهها تن از مردم بی گناه سوریه خصوصا کودکانی که بدنبال دریافت تکه نانی بودند را به خاک و خون کشانید.

انفجار خودروی انتحاری در میان کودکانی که به امید دریافت غذا به دور آن حلقه زده بودند، نشان از آن دارد که تروریست های عامل غرب، تا کجا از انسانیت به دورند و هیچ رحم و مروتی در وجود پلیدشان رخنه نکرده است، آنان در راه باطلشان هیچ حد و مرزی را نمی شناسند و حاضر به گذشتن از هرخط قرمزی هستند.

براستی چه کسی گمراه تر از اشقیایی است که با حمله انتحاری و ریختن خون کودکان معصوم بدنبال تقرب به درگاه الهی هستند. اینان نه تنها راهی بسوی معبود لایزال ندارند که نابود کننده همه ارزش های الهی و انسانی هستند. دست آنان بخون کودکانی آغشته شد که پناهی غیر از خداوند سبحان نداشتند.

تروریست های مورد حمایت غرب با ارتکاب این جنایت ثابت کردند که نیت پلید اربابان غربی- عربیشان چیست و تا کجا حاضرند پیش بروند. تروریست ها بدین جهت ریختن خون این کودکان را بر خود حلال می دانند که والدین آنان دل در گرو مکتب اهل بیت نبی مکرم اسلام(ص) داشتند. بی تردید اگر دست این جنایتکاران باز گذاشته می شد آنان از اسائه ادب به ساحت مقدسات شیعه در سوریه نیز کوتاهی نمی کردند این خود بهترین دلیل برای حضور و جانفشانی مدافعان حریم اهل بیت(ع) در سوریه و جواب دندان شکن به کسانی است که حضوراین شیردلان و غیور مردان را در آن خطه به زیر سوال می برند و با این کار بی جهل شان را به همگان ثابت می کنند.

معاونت بین الملل سازمان بسیج این حرکت رذالت آمیز و تروریستی را به شدت محکوم می کند و همه وجدان های بیدار جهانیان را به این سو از جهان دعوت می کند که بدانند و ببینند که چگونه سازمان ها و موسسات به اصطلاح حقوق بشری دنیا در مقابل این بیداد و ستم سکوت نموده و طینت ناپاکشان در ورای دکور چهره انسانی آنها پنهان شده است. همچنین از دستگاه دیپلماسی رسمی کشور خواستاریم به وظیفه انسانی و اسلامی خود عمل نموده و داد این مظلومان را به گوش همگان علی الخصوص سازمان به اصطلاح ملل متحد و... رسانده و تا حصول و گزارش نتیجه به مردم مسلمان جهان از پای ننشیند و انتهای دولت یازدهم را به این عمل خیر که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد شد مزین نماید.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول