اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کانون راهنمایان ایران مطرح کرد

کزج یکی از 73 روستای نمونه گردشگری ایران/ حضور گردشگران خارجی در روستای ناشناخته کزج

نماینده کانون راهنمایان ایران گفت: روستای کزج خلخال گوهری ناشناخته در استان اردبیل است و در نظر داریم این روستا را به عنوان 73 روستای نمونه گردشگری ایران معرفی کنیم.

کزج یکی از 73 روستای نمونه گردشگری ایران/ حضور گردشگران خارجی در روستای ناشناخته کزج

بابک صفا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اردبیل در حاشیه جلسه بررسی راهکارها برای توسعه گردشگری شهرستان خلخال در فرمانداری خلخال اظهار کرد: روستای کزج همچنان ناشناخته مانده و گوهری ناشناخته در استان اردبیل است.

وی با اشاره به اینکه کانون راهنمایان ایران در نظر دارد این روستا و سایر روستاهای انتخابی استان اردبیل را به عنوان 73 روستای نمونه گردشگری ایران معرفی کند، گفت: این معرفی نیازمند آماده شدن زیرساخت‌ها، همت خود مردم روستا و معرفی خوب این روستا به سراسر کشور از طریق مسؤولان و میراث فرهنگی است.

نماینده کانون راهنمایان ایران از مسؤولان شهرستان خلخال خواست تا در زمینه تبلیغ این روستا برای جذب گردشگران خارجی و بین‌المللی نیز راهکارهای خود را به مرحله اجرا بگذارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صبح امروز نماینده کانون راهنمایان ایران به همراه نمایندگانی از تهران در حوزه گردشگری و صنایع دستی و انجمن‌ها به اتفاق جانشین فرماندار خلخال از روستای کرج بازدید و در این بازدید از نزدیک با روستای کزج آشنا و با مردم این روستا دیدار کردند.

روستای کزج در اسفند ماه 1395 به عنوان اولین اقامتگاه تورگردی در استان اردبیل انتخاب و توسط بخش خصوصی فعالیت در این روستا با پذیرش گردشگران و ایجاد شرایط مطلوب برای حضور و ماندگاری آنان در روستای کرج فراهم شده است.

روستای کزج شهرستان خلخال بعد از شهر پلکانی ماسوله استان گیلان دومین روستای پلکانی شکل ایران معروف است و چشم‌انداز این روستا در کنار رودخانه خروشان قزل اوزن این روستا را به یک جاذبه منطقه‌ای و ملی تبدیل کرده است.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول