اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

مدیر صنایع پایین‌دست ورق‌ قلع‌اندود چهارمحال و بختیاری بیان کرد

تولید سالانه 120 میلیون درب آسان‌بازشو کارخانه ورق قلع اندود توان آوران آسیا

مدیر صنایع پایین‌دست ورق‌ قلع‌اندود چهارمحال و بختیاری گفت: فقط در واحد تولید درب‌های آسان‌بازشو کارخانه ورق قلع اندود توان آوران آسیا چهارمحال و بختیاری سالانه 120 میلیون درب تولید می‌شود که از خروج سالانه 3.5 میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری می‌کند.

تولید سالانه 120 میلیون درب آسان‌بازشو کارخانه ورق قلع اندود توان آوران آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیارD دهقانی اظهار کرد: هم‌اکنون شش خط تولید با اشتغال 120 نفر در کارخانه ورق قلع اندود توان آوران آسیا چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شده است تا دست واسطه در تولید کوتاه شود. 
وی افزود: خط تولید چاپ و لاک، قوطی سازی نیم کیلویی و یک کیلویی، انواع قوطی‌های کنسرو و درب‌های آسان‌بازشو ازجمله صنایع پایین‌دستی ورق قلع‌اندود است که در سه شیفت کاری فعال است.
مدیر صنایع پایین‌دست ورق‌ قلع‌اندود چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: فقط در واحد تولید درب‌های آسان‌بازشو کارخانه ورق قلع اندود توان آوران آسیا چهارمحال و بختیاری سالانه 120 میلیون درب تولید می‌شود که از خروج سالانه 3.5 میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری می‌کند. 
انتهای پیام/68020/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول