اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

شهردار تبریز خبر داد

شهرک خاوران تبریز، در آستانه تکمیل زیرساخت‌ها و شبکه‌های خدماتی /آماده‌سازی ۵۵ هکتار از اراضی جهت اجرای کاربری‌های مصوب

شهردار تبریز از تکمیل زیرساخت‌ها و شبکه‌های خدماتی و ارتباطی شهرک خاوران خبر داد.

شهرک خاوران تبریز، در آستانه تکمیل زیرساخت‌ها و شبکه‌های خدماتی /آماده‌سازی ۵۵ هکتار از اراضی جهت اجرای کاربری‌های مصوب

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در بازدید از برنامه‌های عمرانی اظهار داشت: با اضافه‌شدن شبکه آبرسانی به این شرکت، در روزهای آتی زیرساخت‌های آب، برق، گاز و تلفن خاوران تکمیل شده و روند توسعه عمران و حیات شهری در این شهرک تازه‌ تاسیس با شتاب بیشتری پیگیری خواهد شد.

وی یادآور شد: زمستان سال گذشته با همکاری شرکت گاز استان شاهد اتصال شهرک خاوران تبریز به شبکه سراسری گاز شهری با نصب و راه‌اندازی ایستگاه تقلیل فشار TBS بودیم و خرسندیم که به فاصله کمی از این مهم شهرک خاوران با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان در آستانه بهره‌مندی از شبکه آبرسانی سراسری قرار گرفته است.

شهردار تبریز، شهرک خاوران را نماد توسعه اصولی و زیربنایی عنوان کرد و افزود: زیرساخت‌های خدماتی، شبکه‌های ارتباطی و فضاهای عمومی در این شهرک با همراهی بخش‌های مختلف استانی با شتاب تمام پیگیری می‌‌شود که نوید ارزشمندی برای چشم‌انداز توسعه شهر است.  

نجفی یادآور شد: ۳۰۰ قطعه مسکونی، تجاری، فرهنگی، مذهبی و فضای‌سبز در این شهرک با آماده‌سازی ۵۵ هکتار از اراضی آن مهیای اجرای ساخت‌‌وسازهای متناسب با کاربری‌های مصوب شده است؛ از این شبکه‌های خدماتی نقش کارساز در شتاب برنامه‌های اجرایی این شهرک خواهد داشت.

وی، پروژه مرکز همایش‌‌های بین‌المللی تبریز را عامل مهم در روند پیشرفت شهرک خاوران خواند و افزود: در ماه‌های آتی با بهره‌برداری از این مجموعه نفیس شاهد افزایش چشمگیر ارتباطات و مراجعات به شهرک خاوران خواهیم بود که این امر عامل مضاعف دیگری در حضور سرمایه‌گذاران رونق ساخت‌و‌ساز‌ها و افزایش فضاهای جذاب در این منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول