اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه سوق:

همه باید نظر شورای نگهبان را بپذیرند/افتخارآفرینی‌های سپاه کم‌نظیر است

امام جمعه سوق گفت: همه باید با جان و دل نظر شورای نگهبان را بپذیرند.

همه باید نظر شورای نگهبان را بپذیرند/افتخارآفرینی‌های سپاه کم‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سوق با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: غیبت یکی از گناهانی است که موجب ضایع شدن عبادات و تقوای انسان می‌شود.

امام جمعه سوق به عوامل فشار قبر اشاره و تاکید کرد: تعلقات و وابستگی به دنیا آلودگی و رذائل اخلاقی و رفتاری باعث فشار قبر و گرفتاری عالم قبر می‌گردند.

وی در خطبه دوم عامل بسیاری از گناهان را بی‌تقوایی دانست و از مردم خواست تا با رعایت تقوا گناه را از خود دور کنند.

کیانی اصل در به سالروز تاسیس سپاه پاسداران اشاره و ادامه داد: در همه عرصه‌های سخت انقلاب هر جا که نیاز بود سپاه پاسداران پشت سر نظام و انقلاب و در صف اول انقلاب ماند و امروز هم در عرصه سازندگی توانست افتخارات بزرگی را کسب کند که این روز را به تمامی پاسداران سپاه تبریک عرض می‌کنم.

امام جمعه سوق به سالروز اعلام انقلاب فرهنگی اشاره و یادآور شد: در نظام اسلامی مهمترین دغدغه نهادینه سازی فرهنگ دینی و انقلابی است و اردوهای مختلط و کنسرت کار ضد فرهنگی است و امروز متاسفانه در نظام اسلامی برخی از مسوولان با هزینه بیت‌المال کنسرت آن چنانی برگزار می‌کنند که جای بسی تاسف دارد.

وی به تایید صلاحیت‌های انتخاباتی هم اشاره و عنوان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید قانون را بپذیرند و قانون اساسی تایید صلاحیت‌ها را به عهده شورای نگهبان گذاشته است و همه باید تشخیص شورای نگهبان را که قانون و میزان است بپذیرند و از رفتارهای غیرقانونی و تهدید بپرهیزند.

انتهای پیام/20/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول