اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان شمالی

مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی:

۹۰ درصد تعهدات خیران در جشنواره هجدهم خیران مدرسه ساز عملیاتی شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی از عملیاتی شدن ۹۰ درصد تعهدات خیران در جشنواره هجدهم خیران مدرسه ساز سال گذشته خبر داد.

۹۰ درصد تعهدات خیران در جشنواره هجدهم خیران مدرسه ساز عملیاتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوالقاسم بابایی در مراسم نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با اعلام این خبر مجموع تعهدات خیرین در جشنواره سال گذشته را بیش از ۱۱۰ میلیاردو ۱۴۵ میلیون ریال ذکر کرد که توسط ۶۸ خیر تعهد شده است.

وی افزود: از این میزان بیش از ۸۴ میلیارد ریال مربوط به تعهدات احداث فضاهای آموزشی شامل ۲۳ فضای آموزشی و ۸۳ کلاس درس است.

بابایی خاطرنشان کرد: همچنین بیش از دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال مربوط به تعهدات احداث خوابگاه، سالن ورزشی، نمازخانه و خانه معلم است.

وی با اشاره به تعهد اهدای ۶ قطعه زمین به میزان ۱۵ هزار متر مربع، مبلغ ریالی این تعهدات را بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

بابایی  متذکر شد: کمک‌هایی نیز در سایربخش‌ها از قبیل اهدای منزل، آپارتمان و مغازه به میزان ۹ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال و کمک های نقدی به میزان بیش از ۵۰۵ میلیون ریال بوده است.

وی  ابراز امیدواری کرد: با کمک‌های انجام گرفته و جذب خیران بیشتر در جشنواره امسال میزان تعهد خیران افزایش قابل توجهی داشته باشد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس خراسان شمالی در ادامه اظهار داشت: هم اکنون از سوی بنیاد علوی احداث چهار پروژه با 12 کلاس درس در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: باید با کمک خیرین مدارس دو نوبته و فضاهای خشتی و گلی در استان حذف شود و از ظرفیت خیرین جهت توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی استان استفاد شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول