اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میرسلیم در دانشگاه مازندران:

صادق بودن با مردم نشانه ضعف دولت‌ نیست/ مقامات سیاسی اخلاق حرفه‌ای داشته باشند

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اعلام اینکه یک مقام سیاسی باید اخلاق حرفه‌ای داشته باشد و با مردم صادق باشد، گفت: صادق بودن با مردم ضعف نیست و ضعف آن است با آمار غلط و نادرست مردم را بی‌شعور تلقی کنیم.

صادق بودن با مردم نشانه ضعف دولت‌ نیست/ مقامات سیاسی اخلاق حرفه‌ای داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، سید مصطفی میرسلیم بعد از ظهر دانشکده علوم انسانی دانشگاه مازندران در همایش میز انتخابات با تبریک عید مبعث اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی با برخی مسائل مواجه است، بخش مهمی از مشکلات امروز کشور ما این است که باید مراقب باشیم جمعیت سیر نزولی پیدا نکند، باید جوانان در جامعه حضور فعال داشته باشند و راهکاری برای اشتغال جوانان در نظر گرفته شود.

وی با طرح این سؤال که آیا کشور ما به فارغ‌التحصیلان احتیاج ندارد، گفت: در صورتی که هدف ما رشد و توسعه باشد به همه نیروها نیازمندیم.

کاندیدای حزب موتلفه در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در وضعیت اقتصادی در جهت معکوس در 11 سال گذشته گام برداشتیم، اظهار کرد: اگر از نظر علمی رتبه خوبی داریم قابل تقدیر است اما موضوع رکود و بیکاری در کشور نگران‌کننده و تعطیل شدن تولید مشکل دیگر ماست.

وی با اعلام اینکه برخی در ماه‌های اخیر به افتتاح و کلنگ پروژه می‌پردازند همه اینها را تبلیغات بارز است، خاطرنشان کرد: ارزش و منزلت نیروی انسانی در جمهوری اسلامی با کشورهای دیگر قابل مقایسه نیست.

میرسلیم با بیان اینکه توفیق حاصل نشده که استعدادها را شکوفا کنیم، گفت: آموزش و پرورش متناسب با استعداد افراد به هدایت تحصیلی آنها بپردازد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه 80 درصد محصولات از مواد نفتی تشکیل شده و ماده اولیه کالاهای بادوام است، اظهار کرد: به لحاظ منابع نفت و گاز رتبه نخست را دارا هستیم که از ارزش افزوده بالایی برخوردار است اما استفاده بهینه از منابع نمی‌شود.

وی با اعلام اینکه مهم‌ترین ثروت هر کشور نیروی انسانی است و این مسئله که جوانان برای امرار معاش مهاجرت می‌کنند شرم‌آور است، خاطرنشان کرد: برای رونق کسب و کار بازار و رونق اقتصاد باید برنامه‌ها اجرایی شود.

میرسلیم با اشاره به اینکه هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند خط‌مشی و راهکار برای خروج از رکود وجود ندارد راهکار ارائه می‌شود اما اجرا نمی‌شود، گفت: اقتصاد مقاومتی راهکار کشور برای خروج از رکود است، راهبرد، خط‌مشی و سیاست داریم اما این مسئله اجرایی نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مدیر اجرایی باید از شایستگی، دانش، آگاهی، شناخت لازم برخوردار باشد، یادآور شد: انتخاب مهار تورم به قیمت رکود اشتباه است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه تجربه راه دیگر برای مدیریت بر کشور است، متذکر شد: افراد باید به کسی مراجعه کنند که با تجربه باشد.

وی با بیان اینکه در هیأت دولت من جوانان 40 تا 50 سال فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: اخلاق حرفه‌ای عامل مهم دیگری برای مدیریت است.

میرسلیم با اعلام اینکه یک مقام سیاسی باید اخلاق حرفه‌ای داشته باشد و با مردم صادق باشد، افزود: صادق بودن با مردم ضعف نیست و ضعف آن است با آمار غلط و نادرست مردم را بی‌شعور تلقی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در اخلاق حرفه‌ای فرد خاطی به اشتباه خود اعتراف می‌کند، گفت: شعار من؛ «دریافت حقوق مردم به دست دولت راستی و درستی است».

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه دولت‌ها نوکر مردم هستند و رئیس جمهور مسؤول دولت برای خدمت به مردم است، گفت: مدیریتی که شایستگی را به رسمیت می‌شناسد نباید کسی به ثروت نجومی برسد دولت مرکز خدمت است و مرکز ثروت‌اندوزی نیست

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول