اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میرسلیم:

تولید و اشتغال نیاز به از خودگذشتگی دارد/ با زور و تزویر مشکلی حل نمی‎شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نیاز به از خودگذشتگی داریم و احیای کارخانجات تولیدی نیز ضرورتی اجتناب‎ناپذیر است.

تولید و اشتغال نیاز به از خودگذشتگی دارد/ با زور و تزویر مشکلی حل نمی‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید مصطفی میرسلیم ظهر امروز در جلسه‎ای که با حضور مدیران شهرک صنعتی امام‌زاده عبدالله (ع) آمل برگزار شد با اشاره به اینکه بیشترین حضور خود را در شهر هزار سنگر آمل داشته است، اظهار کرد: یکی از شرکت‎های مهم در این شهرستان دیزل سنگین ایران است که بنا به دلایلی راکد مانده است و باید تلاش کنیم که تمام قسمت‎های این شرکت که صنعت آن یکی از صنایع مهم در کشور و دنیاست فعال شود.

وی افزود: بخش خصوصی می‎تواند در زمینه تولید موتور در این شرکت سرمایه‎گذاری کند و حتی می‎توانیم پیشنهاد بدهیم که بخشی از زمین‎های شرکت دیزل سنگین ایران تقسیم‎بندی و به متقاضیان تأسیس شرکت‌های فنی واگذار شود.

عضو هیأت مدیره شرکت دیزل سنگین ایران گفت: با مدیریت دولتی نمی‎توانیم مشکلات شرکت‎های راکد را حل کنیم؛ نیاز به حضور بخش خصوصی داریم که با سرمایه‎گذاری خود بتوانند به تولید و ایجاد اشتغال کشور کمک کنند و البته آنها باید مورد حمایت قرار بگیرند و درگیر بروکراسی‎های اداری نشوند.

میرسلیم ادامه داد: در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نیاز به از خودگذشتگی داریم و احیای کارخانجات تولیدی نیز، یک ضرورت اجتناب‎ناپذیر است.

وی با بیان اینکه باید بدانیم با تقلب و تزویر به جایی نمی‌رسیم، افزود: مردم ایران فکر خلاق دارند و تاکنون توانسته‎اند باوجود همه موانعی که بر سر راه پیشرفت آنها قرار داده شده است، بسیار باعزت و باشکوه در جهان ظاهر شوند، بنابراین باید به فکرهای خلاق احترام گذاشته شود و مورد حمایت قرار بگیرند.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه اقتصاد کشور هنوز متکی به نفت است و باید به این مرحله برسیم که فکر کنیم دیگر نفتی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای دنیا از منابع نفتی بی‎بهره هستند اما اقتصاد پویایی دارند، بنابراین ایران نیز می‎تواند با توجه به توانمندی‎هایی که در بخش نیروی انسانی و امکانات بالقوه دارد، اقتصاد پویای بدون نفت داشته باشد.

میرسلیم ادامه داد: باید از ظرفیت نهادهای مردمی بهره ببریم زیرا همواره با اتکا به این قدرت و توان مردمی توانستیم به نتایج درخشانی در طول مسیر انقلاب برسیم.

وی در پایان با اشاره به مشکلاتی که مدیران واحدهای تولیدی مستقر در شهرک امام‎زاده عبدالله (ع) آمل مطرح کردند، گفت: این مشکلات با فکر و ایده‎های خلاقانه و بهره‎مندی و تبادل تجربه حل می‎شود.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول