اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

در گفت‌وگوی تلفنی با اشرف غنی

دبیرکل ناتو: افغانستان را در مبارزه با تروریسم تنها نمی‌گذاریم

دبیر کل ناتو در تماس تلفنی با رئیس جمهور افغانستان گفت: این سازمان، افغانستان را در امر مبارزه با تروریسم تنها نخواهد گذاشت.

دبیرکل ناتو: افغانستان را در مبارزه با تروریسم تنها نمی‌گذاریم

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «ینس استولتنبرگ» دبیر کل ناتو  در تماس تلفنی با «محمد اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان اظهار داشت که این سازمان افغانستان را در امر مبارزه با تروریسم تنها نخواهد گذاشت.

دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری افغانستان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد استولتنبرگ دبیر کل سازمان ناتو، طی تماس تلفنی با اشرف غنی، بخاطر تلفات ناشی از حمله تروریستی هفته گذشته به نیروهای امنیتی ارتش افغانستان در بلخ همدردی کرد.

در این مکالمه تلفنی ینس استولتنبرگ از حمایت‌های طولانی مدت ناتو در راستای مبارزه با تروریسم به محمد اشرف غنی اطمینان داد.

«جیمز ماتیس» وزیر دفاع آمریکا  نیز روز گذشته در سفر به افغانستان  اعلام کرد که ماموریت ما در افغانستان به پایان نرسیده و ما در کنار دولت و مردم افغانستان باقی خواهیم ماند.

این در حالی است که، در پی سفرهای متعدد مقام‌های آمریکایی به افغانستان،  شماری از سناتوران افغانستان در مجلس سنا می‌گویند که این سفرها نتیجه‌ای برای تامین امنیت در این کشور ندارد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول