اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

فرماندار بهارستان خبر داد

ابلاغ منشور کاری سال 96 ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان بهارستان

فرماندار بهارستان از ابلاغ منشور کاری شهرستان بهارستان در سال 96 با تاکید بر تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خبر داد.

ابلاغ منشور کاری سال 96 ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان بهارستان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهارستان، بیژن سلیمان پور فرماندار شهرستان بهارستان گفت: منشور کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان بهارستان به منظور  تعامل و ارتقای سطح هماهنگی‌های بین بخشی ادارات برای  تحقق اهداف عالیه نظام و سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدوین شده است.

وی افزود: توجه به عنوان سال و پیام نوروزی رهبرمعظم انقلاب اسلامی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای تحقق آن از مهمترین اصول منشور است. 

فرماندار بهارستان ادامه داد: اتخاذ راهکارهای مناسب جهت پیاده کردن ارزش‌های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی را به عنوان قواعد زندگی مشترک و مسالمت آمیز در جامعه از دیگر بندهای منشور کاری شهرستان است. 

وی احترام به تنوع قومی، فرهنگی و مذهبی، اعتلای معرفت دینی، توسعه فرهنگ قرآنی و تقویت فرهنگ مدیریت جهادی را از جمله مسائل مطرح شده در این منشور عنوان کرد و عنوان کرد: در این منشور، بر تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و توجه جدی به مسائل و دغدغه‌های آنان تاکید شده است .

سلیمان پور همچنین بسترسازی برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با حفظ اصل بی طرفی کامل و پرهیز از هرگونه جانبداری از نامزدها را از دیگر اصول منشور کاری شهرستان در سال جاری برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران برای توسعه شهرستان،  رفع موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاری بخش خصوصی و اتخاذ سیاست‌های تشویقی و تسهیلی و ایجاد زمینه فعالیت سرمایه گذاران از دیگر مواردی است که در این منشور گنجانده شده و  باید مدنظر همه مسئولان شهرستان قرار گیرد.

سلیمان پور گفت: توجه به اصل صرفه جویی، اهتمام برای کاهش مصرف آب  و انرژی در ادارات، برنامه‌ریزی برای فرهنگ سازی و تلاش برای حفاظت از محیط زیست، حمایت از روحیه نوآوری، تکریم ارباب رجوع، توسعه بخش‌های صنعتی و کشاورزی در این منشور کاری مورد توجه قرار گرفته است.

سلیمان پور تاکید بر اطلاع رسانی شفاف و صحیح از عملکرد سازمانی و لزوم تعامل مناسب و سازنده با رسانه‌ها، مطبوعات و تقویت مجاری ارتباطی دو سویه  و اصلاح و تقویت فرهنگ عمومی مبتنی بر ارزش‌های والای اسلامی و کرامت انسانی و ارج نهادن به سرمایه‌های انسانی و اجتماعی را از دیگر بندهای منشور کاری 43 ماده ای شهرستان بهارستان اعلام کرد.

فرماندار بهارستان گفت: منشور کاری ادارات شهرستان بهارستان متناسب با سیاست‌های عمومی و اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی و دولت تدوین شده و انتظار می‌رود مسئولان در عملکرد سال جاری در اجرای موارد ابلاغی اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول