اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

نخست‌وزیر استرالیا بر حمایت از نیروهای امنیتی افغانستان تاکید کرد

نخست وزیر استرالیا گفت: تا زمانی که پلیس و ارتش عراق و افغانستان بتوانند از کشور خود در برابر تروریست‌ها دفاع کنند، باید از این نیروها حمایت و آموزش‌های لازم به آنها داده شود.

نخست‌وزیر استرالیا بر حمایت از نیروهای امنیتی افغانستان تاکید کرد

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «مالکوم ترنبول» نخست وزیر استرالیا با اعلام ادامه حضور نظامی سربازان این کشور در عراق و افغانستان اظهار داشت: آموزش نیروهای محلی این 2 کشور نیازمند تعهد طولانی مدت و حضور نظامیان استرالیا در این دو کشور است.

به گزارش اسکای نیوز، ترنبول در بازدید از سربازان نظامی در مهمترین پایگاه نظامی استرالیا در خاورمیانه گفت: استرالیا از  مبارزه با تروریست‌ها و شبه نظامیان در خاورمیانه حمایت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: تا زمانی که پلیس و ارتش عراق و افغانستان بتوانند از کشور خود علیه تروریست‌ها دفاع کنند، باید از این نیروها حمایت و آموزش‌های لازم به آنها داده شود،    بنابراین برای حمایت از نیروهای نظامی این دو کشور،‌ استرالیا حضور طولانی مدت در این عراق و افغانستان خواهد داشت.

تا پیش از این صحبت‌ها،‌ استرالیا به طور رسمی اعلام کرده بود تنها تا سال 2018 به آموزش سربازان افغانستان ادامه می دهد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول