اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

نرخ بالای سود بانکی سرمایه گذاری در تولید را زمین گیر کرد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم کنترل فرارهای مالیاتی گفت:حذف بورکراسی پیچیده اداری از لازمه های تسهیل فضای کسب وکار است.

نرخ بالای سود بانکی سرمایه گذاری در تولید را زمین گیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، معصومه آقاپور علیشاهی  با اشاره به نقش جذب سرمایه گذار در رونق اشتغالزایی اظهار داشت: جداسازی تجارت از سیاست از عوامل موثر در جذب سرمایه گذار است، البته باید به موضوع حفظ امنیت سرمایه گذاری توجه شود.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر برای دستیابی به رشد اقتصادی 8درصدی مدنظر در برنامه ششم توسعه، باید زمینه جذب سرمایه گذار در کشور تسهیل شود بنابراین باید مشوق های لازم در این بخش ارائه شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:حذف بورکراسی پیچیده اداری از لازمه های تسهیل فضای کسب وکار است که در صورت تسهیل امور اداری و کاهش زمان برای راه اندازی کسب و کار زمینه اشتغالزایی در کشور فراهم می شود.

آقاپور علیشاهی افزود:متاسفانه ضعف در سیستم بانکی باعث شده نرخ سود وام های بانکی ایران، جزء کشورهایی باشد که از بالاترین نرخ سود بانکی برخوردار است.

وی افزود:در حال حاضر میانگین نرخ سود بخش تولید به نسبت نرخ سود بانکی پایین تر است و این به ایجاد مشکل برای تولیدکنندگان منتهی شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مبارزه با فرارهای مالیاتی افزود:یکی دیگر از اقدامات مهم در زمینه توجه به بخش تولید اصلاح نظام مالیاتی کشور است به نحویی که در شرایط رکودی باید از اعمال فشارهای مالیاتی خودداری شود تا تولید تقویت و زمینه اشتغالزایی بیشتر فراهم شود.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول