اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

فرمانده سپاه دماوند عنوان کرد:

عدم همکاری با سپاه برای احداث درمانگاه در دماوند

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دماوند گفت: متأسفانه واگذاری زمین جهت احداث درمانگاه تخصصی و طب سنتی در شهرک مسکن مهر گیلاوند از سوی مسؤولان دستگاه مربوطه شهرستان دماوند انجام نشد.

عدم همکاری با سپاه برای احداث درمانگاه در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس، سرهنگ مهدی شیرازی در جمع خبرنگاران در خصوص ساخت ورزشگاه و سوله‌های ورزشی صالحین در شهرستان دماوند اظهار کرد: پنج باب سوله سالن ورزشی در ابعاد ۳۵۰ متر مربع در سطح شهرستان بنا شده است که از این تعداد، سه باب مورد بهره‌برداری قرار گرفته و دو مورد در حال احداث است.

وی افزود: همچنین یک سالن ورزشی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع در روستای جابان، با پیشرفت ۵۰ درصدی مواجه بوده است تا به این ترتیب بتوانیم شاهد افزایش ظرفیت سرانه ورزشی در سطح شهرستان باشیم.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دماوند در خصوص موضوع اقتصاد مقاومتی در شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: سال گذشته هدف‌گذاری‌هایی در حوزه اقتصاد مقاومتی در شهرستان دماوند صورت پذیرفت؛ به این منظور، با هدف به ثمر رسیدن ظرفیت‌های اقتصادی بومی، علاوه بر ارائه تسهیلات به فعالان عرصه اقتصادی، ایجاد قطب تولید سرکه سیب متناسب با بوم منطقه در دستور کار است.

شیرازی تأکید کرد: در مرحله بعدی، ایجاد فاز ترکیبی سرکه و عسل که هر دو محصول به صورت بالقوه و بالفعل در شهرستان دماوند موجود است مدنظر قرار دارد که به این ترتیب، گامی در جهت تولید نوشیدنی در منطقه و مناطق اطراف است و به عنوان قطب محصولات دور ریز مطرح است.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در سال گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان دماوند مطرح گردید، اعلام آمادگی سپاه به جهت احداث درمانگاه تخصصی و طب سنتی در شهرک مسکن مهر گیلاوند بوده است که با استقبال مسئولان و قول مساعدت واگذاری زمین از سوی آن‌ها مواجه بود؛ اما متأسفانه واگذاری زمین به صورت رسمی انجام نشده است.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دماوند گفت: شایسته است که بر اساس زمان‌بندی مشخص، قول‌هایی که به مردم داده می‌شود به مرحله اجرا برسد؛ لذا این نهاد آمادگی خود را در راستای پیگیری امر فوق اعلام می‌دارد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول