اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان غربی:

حجت الاسلام رئیسی نیمه دوم اردیبهشت به آذربایجان غربی سفر می‎کند

مسؤول ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان غربی گفت: سفر آیت‎الله رئیسی به آذربایجان غربی بعد از 20 اردیبهشت است که اطلاع‌رسانی شده و همه برنامه‌های ایشان معرفی می‎شود.

حجت الاسلام رئیسی نیمه دوم اردیبهشت به آذربایجان غربی سفر می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، با توجه به فرارسیدن ایام انتخابات و داغ شدن تنور تبلیغات نامزدهای داوزدهمین دوره ریاست جمهوری، محافل و نشست‎های مختلفی از سوی اعضا و مسؤولان ستادهای مختلف تشکیل شده و هر یک به معرفی برنامه‎ها و اقدامات نامزد مورد حمایت خود می‌پردازند.
بر این اساس ظهر امروز  با میزبانی یکی از رسانه‌ها در آذربایجان غربی اقدام به برگزاری نشستی با مسؤول ستاد حجت الاسلام رئیسی در این استان شد که چکیده‌ای از این نشست برای اطلاع مخاطبان در  ارائه می‌شود:
نصرالله اسداللهی مسؤول ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان غربی در نشست فوق با توجه به حساسیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری برای داخل و خارج از ایران، اظهار داشت: ما دشمنان بزرگی داریم که برای کشور خطرآفرین هستند و در تمام زمینه‎ها برای ضربه زدن به کشور آماده‌اند، اما برخی دولت‌مردان خطرات را تنها در حمله نظامی معرفی می‌کنند.
وی افزود: محبت ایران و مردم آن امروز در دل مردم دنیا جا گرفته و در خود آمریکا جوانان بسیاری هستند که مقلد مقام معظم رهبری بوده و هر لحظه آماده جان‎فشانی در این طریق هستند و ما معتقد به توجه امام عصر(عج) به این خاک هستیم.

*امید مستضعفان عالم به مقدمه‌سازی ایران برای ظهور است

مسؤول ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان غربی گفت: حضرت مهدی(عج) امید تمام مستضعفان و دینداران عالم است و معتقدند که با ظهور ایشان تمام معضلات و مشکلات فعلی جامعه بشری حل می‌شود و امید است که ایران و حکومت اسلامی آن مقدمه‌ساز این ظهور باشد، جنگ بین حق و باطل از زمان حضرت آدم (ع) شروع شده و هر لحظه امکان فریب خوردن انسان‌ها از شیطان رجیم هست، اینکه امام راحل (ره) فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ است، سخن حقی است و ادبیات قران کریم شیطان را از نسل جن و انس معرفی می‎کند.
اسداللهی با بیان اینکه شیطان آدم (ع) را با دروغ فریب داد، ادامه داد: آمریکا هم تمام مردم دنیا را با دروغ فریب داده و می‎دهد و در مورد اجرای برجام رئیس بانک مرکزی و وزیرخارجه ایران گفتند که آمریکا هیچ همکاری با ما در مورد مسائل بانکی و پولی نمی‌کند و عملا ناقض برجام است؛ ما باید جنگ را با تمام ابعاد آن باور کرده و از فریب خوردگی پرهیز کنیم و حجت الاسلام رئیسی هم با همین هدف وارد عرصه شده‌اند تا در تغییر روند فعلی و داشتن برنامه‌های مقاومتی در تمام عرصه‎ها اقدام کنند.

*آیت‎الله رئیسی نیمه سوم اردیبهشت به آذربایجان غربی سفر می‎کند

مسؤول ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان غربی خبر داد: سفر حجت الاسلام رئیسی به این استان بعد از 20 اردیبهشت است که اطلاع‌رسانی شده و همه برنامه‌های ایشان معرفی می‎شود و مسافرت ایشان با سفر به آذربایجان شرقی همراه می‌شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا قالیباف در ادامه از نامزدی به نفع حجت الاسلام رئیسی انصراف می‎دهد، گفت: برنامه جمنا این است که قالیباف به نفع آیت الله رئیسی کنار بروند، ولی بر عکس آن هم با توجه به نظر سنجی‎ها ممکن است اتفاق بیافتد یا هر دو در نهایت بمانند.
اسداللهی با توجه به عهدشکنی غرب در قبال برجام، اظهار داشت: برگشت به زمان قبل برجام منوط به عهدشکنی طرف مقابل است و ما مسلمان هستیم و عهدشکنی در قاموس ما نیست و ما برجام را اجرا کرده‌ایم و به شدت نتایج آن را پیگیری می‌کنیم، اما این دشمن هست که مدام دنبال عهدشکنی و تحریم‌های جدید است.
وی خاطرنشان کرد: وضعیت بد اقتصادی فعلی به خاطر عهدشکنی دشمنان در اجرای برجام است و برجام تاکنون هیچ موفقیتی برای کشور نداشته است در حالی که ما در اجرای برجام تمام اقدامات را انجام داده‎ایم و دشمنان که هیچ تعهدی نداده‌اند به انواع اشکال مختلف عهدشکنی و آزار و اذیت می‎کنند.

مسؤول ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان غربی در مورد ویژگی‎های فردی حجت الاسلام رئیسی، گفت: ایشان از طبقه محروم جامعه بوده و آشنا با درد فقرا هستند و از طرفی هم ولایتمداری ایشان بر کسی پوشیده نیست و همان‌طور که امام راحل(ره) فرمودند یک تار موی کوخ نشینان به همه کاخ نشینان عالم می‎ارزد.

وی بیان داشت: انقلاب را مستضعفین به پیروزی رساندند و از قشر مرفه کسری از صدم وجود داشت که نقش آنان در پیروزی و حفظ نظام اسلامی بسیار کم بود و تا به امروز هم همین مردم از انقلاب محافظت کرده‎اند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: کردهای مرزنشین از مرزها پاسداری می‌کنند و حجت الاسلام رئیسی برنامه‌های گیرایی برای قومیت‎ها به ویژه کردهای این منطقه که با وصلت با شیعیان جزئی با شیعیان این منطقه شده‎اند، دارند و حقوق شهروندی از نظر ایشان برای همه یکسان است.

*کنسرت‎های مختلط عامل ابتذال و متضاد با هنر اصیل است

اسداللهی در ادامه نشست در پاسخ به چرایی تعطیلی کنسرت‎ها در مشهد مقدس، گفت: هنر مساله بسیار با اهمیتی است و رهبر معظم انقلاب بر این مسئله تاکید دارند که همه کارها با هنر اجین است و ما معتقد به موافقت اسلام با هنر اصیل هستیم.

وی افزود: در کل جهان کنسرت‌هایی برگزار می‎شود که با ابتذال همراه است و در بسیاری از شهرهای ما ابتذال در برگزاری کنسرت‎ها رخ داده و با اصالت و هنر ایرانی در تضاد است و این مشکل را همه جوانان هنر دوست این کشور باید با بها دادن به هنر اصیل و حقیقی ایرانی حل کنند.

کلام آخر...

جنگ نرم تنها راهکار جهان غرب برای مقابله با گسترش انقلاب اسلامی است و در این مسیر از هر راه ممکن استفاده می‌کند که نفوذ جریان‏های مخالف فکری با غرب به دستگاه‎های اجرایی کشور از جمله آن‎ها است چرا که تفکر زندگی مسالمت آمیز با آمریکا عامل شکست و فروپاشی شوروی شد، امید است که ملت آگاه ایران در انتخابات امسال به این تفکر پاسخ منفی دهند.

انتهای پیام/1014/4/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول