اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در همدان:

وضعیت کنونی کشور نیازمند تغییر اساسی است/ نیروهای انقلابی تحول‌گرا هستند

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در همدان گفت: بحث اصلاح‌طلبی و اصولگرایی کنار گذاشته شده و تمام هم و غم ما بر این است که وضعیت کنونی کشور تغییر یابد و مسیر برای آرمان‌های انقلاب مهیا شود.

وضعیت کنونی کشور نیازمند تغییر اساسی است/ نیروهای انقلابی تحول‌گرا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احسان اسدبیگی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در همدان با بیان اینکه ما معتقدیم با اقدام جهادی و روحیه انقلابی بسیاری از کارها شدنی است، اظهار کرد: همانطور که متوجه هستید وضعیت فعلی کشور مناسب نیست، قرار نبود بعد از گذشت سه دهه از انقلاب ما در چنین وضعیتی قرار گیریم.

وی با تأکید بر اینکه متأسفانه به علت ناکارآمدی و ضعف مدیریتی دستاوردهای انقلاب به دست فراموشی سپرده می‌شود، افزود: این مسئله زنگ خطری است که باید کاری برای آن کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در همدان خاطرنشان کرد: در راستای حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری فعالان عرصه جهاد و شهادت وارد عرصه انتخاباتی شدند تا مسائل و مفاهیم ارزشی و مفاهیمی که توسط حضرت امام (ره) تعریف شد، بازتعریف مجددی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه سعی ما بر این است بر اساس توان همه فعالان و انرژی نهفته تغییرات لازم را متناسب با تکلیف بر دوشمان انجام دهیم، اضافه کرد: بحث اصلاح‌طلبی و اصولگرایی کنار گذاشته شده و تمام هم و غم ما بر این است که نیازهایی که به عنوان انقلابی شناخته شده را بهبود بخشیده و وضعیت کنونی تغییر یابد.

اسدبیگی با تأکید بر اینکه در بخش برنامه‌ریزی همیشه باید وضعیت موجود و مطلوب را شناسایی کرد، افزود: شناسایی و برنامه‌ریزی‌ها انجام شده و تکلیف ما نیز مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی علاوه بر جمنا در ستاد قالیباف نیز انجام شده است، گفت: امیدوارم به جایی برسیم که در شأن نیروهای انقلابی و مردم کشور باشد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول