اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کهگیلویه و بویراحمد

امروز صورت گرفت

کلنگ‌زنی طرح آبرسانی به 4 شهر کهگیلویه با حضور وزیر نیرو

با حضور وزیر نیرو،مجمع نمایندگان استان و مسؤولان استانی و شهرستان طرح بزرگ آبرسانی به چهار شهر دهدشت،سوق،لنده و چرام لنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی طرح آبرسانی به 4 شهر کهگیلویه با حضور وزیر نیرو

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،عصر امروز طی مراسمی با حضور حمید چیت‌چیان وزیر نیرو،استاندار و فرمانداران سه شهرستان و مجمع نمایندگان استان،طرح آبرسانی به چهار شهر دهدشت،سوق،لنده و چرام از سد کوثر کلنگ‌زنی شد.

موسی خادمی در این مراسم با بیان اینکه 15 سال از بهره‌برداری سد کوثر می‌گذرد،اظهار داشت: طی این مدت شهرستان‌های ما نتوانستند به حق خود از آب شرب برسند.

استاندار کهگیلویه و وبویراحمد تصریح کرد: مطالعات برداشت آب از سد کوثر سال‌های گذشته انجام شد برای ردیف بودجه در سال‌ها 95 مجوز نگرفت اما در سفر هیئت دولت به استان در ردیف بودجه سال 96 قرار گرفت.

خادمی افزود:با پیگیری رئیس جمهور در سال 95 هم مبلغ 30 میلیارد تومان اعتبار برای طرح آبرسانی به چهار شهر از سد در نظر گرفته شد.

به گزارش فارس،این طرح از تصفیه‌خانه خیرآباد در مجاورت سد کوثر آغاز و به شهرهای دهدشت،سوق،لنده و چرام و 350 روستای در مسیر منتهی خواهد شد.

انتهای پیام/20/82016

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول